Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlicitering af pakning af ordrer

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder spændene ...

hvor meget fylder varene?

skal den samlet pris dække alt forsendelse emballage osv.?

er det et krav med orderne i navision eller kan andre løsninger være i spil?

hvornår skulle det evt starte op ?

mvh

kenneth olin

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Varerne fylder nok ca. 500 m2.

Priserne skal være alt inkl.

Opstart omkring 1. februar. Ja, håndtering sker i Navision

vh.

Helle

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Du skal nok regne med ca. 500 m2.

Hilsen

Helle

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du nogen speciel leverandørprofil i tankerne?

Jeg kunne godt tænke mig at komme med et tilbud på denne ydelse, men jeg vil ikke bruge alt for meget krudt på at lave et endeligt budget før jeg ved om det overhovedet vil blive taget i betragtning.

Jeg forestiller mig at jeg vil ligge i den billige ende trods de forholdsvis høje lokaleomkostninger vi har herovre i Københavnsområdet.

Hvilke sikkerheder/garantier skal en eventuel leverandør stille?

VH Jørgen Olsen

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Vi har et koncept med en høj kvalitet - og kunder, som er vant til en god betjening.

Varerne skal emballeres lækkert - f.eks. i silkepapir - og i det hele taget skal pakken fremstå "appetitligt" - så vores loyale kunder bliver ved med at handle hos os.

Varerne skal opbevares sikkert - og i lokaler, hvor der ikke er fugt - eller "grimme lugte", som kan sætte sig i f.eks. tekstiler m.v.

Vi forventer, at en leverandør kan fremvise tilfredse referencer - og desuden har forsikring m.v. af varerne.

Virksomheden er i kraftig ekspansion - og derfor vil vi gerne have en partner, som har lyst til at levere en god ydelse - og dermed sikre glade kunder.

vh.

Helle

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej helle

Vi driver pakkehotel i Århus ved Hasselager, og har omkring 1400 kvm tilrådighed for tiden. Vi er forholdsvist nyopstartet i lagerhotel, men på transport siden har vi være med i mange år efterhånden.

Vi kan tilbyde nogle yderst fornuftige priser på pakning, plukning, og selvfølgelig selve transporten.

 

Kontakt mig for mere info.

Info@3xwilhelmsen.dk

72 100 154

 

Med venlig hilsen Christian Wilhelmsen

 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tak for din mail - det lyder dejligt med Hasselager :-)

Men er du opmærksom på, at vi har at gøre med ganske almindelige privatkunder - og at pakkerne skal sendes med Postdanmark?

vh. Helle

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har desværre ikke nogen relevante referencer, så jeg er hermed ude af spillet.

Jeg har dog kigget lidt på lagerpriser og hvad der ellers er af omkostninger og vil skyde på at alt håndtering for mig ville kunne klares på 50-60kr pr. stk incl alt undtagen moms og porto. Jeg forventer dog ikke at de 20.000 pakker er jævnt fordelt, så der skal nok være en eller anden bundgrænse pr. dag.

 

Det lød lige som et projekt for mig (og jeg har også arbejdskraften dertil) så jeg ærgrer mig, men ønsker dig held og lykke med din udlicitering.

 

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

okay

har i regnet med nogen form for kontrkt over et vist antal år

hvis vi vælger at lave et tilbud vil det blive som en enhed for sig selv på den måde mister man ikke fokus og kvaliteten vil altid i top

vi har dårlig erfaring med at hvis man pakker for flere kan det nemt gå ud over standarden for nogen af de mindre man pakker for

hvordan vil det hele forgår kommer orderen direkte til os?

i hviklen tidsrum bestiller kunderne

mvh

kenneth 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen helle

Ja den fik jeg godt fat i, vi har storkunde aftaler ved flere virksomheder ( postdanmark, dhl osv ), så prisen på transporten kommer også til at ligge i den lave ende.

Med kontakt mig via email hvis du vil have lidt priser osv. Jeg skal desuden bruge nogle stats på hvilke størrelser pakker du sender og vægt osv, så er det så meget nemmere at arbejde med.

Christian Wilhelmsen

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)