Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlicitering af pakning af ordrer

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

kan du ikke lige sende mig dine kontaktoplysninger?

Vores kunder er jo privatkunder - har I så stadig gode priser hos Postdanmark? :-)

Vi snakkes ved!

Hilsen Helle

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Sender du mig ikke dine kontaktoplysninger? Så kan vi lige snakke nærmere?

Hilsen

 

Helle

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Ja, ordren vil kunne printes direkte ud hos Jer via en PC vi kan stille op.

Kunderne bestiller døgnet rundt - vi forestiller os, at man kan sætte et eller andet kvalitetskrav op om at ordrer, der er modtaget f.eks. inden kl. 12 kan ekspederes samme dag. Men det er jo noget, vi må forhandle om.

Vi ønsker at indgå en langvarig aftale - gerne over flere år - men selvfølgelig vil vi have en mulighed for at trække os ud af den, hvis vi ikke er tilfreds med kvaliteten :-)

Hilsen Helle

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Tak for dit svar.

Min email er jorgen@olsensregnskab.dk

P.t. er transportbranchen og bogholderi mine primære beskæftigelsesområder, men jeg synes det her lyder meget spændende - og jeg har god og stabil arbejdskraft til rådighed samt fleksibilitet fra mine nuværende beskæftigelser til selv at træde til så tingene aldrig når at brænde på.

Jeg vil gerne bruge lidt mere krudt på at overbevise (og give dig garantier for) at jeg kan løse opgaven end de andre.

Jeg synes ikke opgaven lyder særlig uoverkommelig og jeg mener at min sunde fornuft og gode købmandskab burde få mig godt på vej.

Jeg vil gerne, på din forespørgsel lave et færdigt budget (som du også er velkommen til at se) for derefter at kunne give dig et tilbud.

Der er sikkert mange ting der kan gå galt, men hvis du fortæller mig om de værste skrækscenarier vil jeg gerne se om jeg har nogle foreslag til hvordan din risiko kan nedbringes.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan nok hjælpe dig.

Jeg er en 16 årig dreng, der lige er blevet arbejdsløs grundet konkurs. Jeg har tidligere arbejdet ved Midt Data i viborg, hvor jeg var på lageret. Derfor har jeg lært både at styrre et lager, og at pakke forsvarligt og afsende varer. Jeg har længe tænkt på at starte op som selvstændig, men ikke kunne finde en god idé. Jeg går på handelsskolen i Viborg.

Jeg bor på et nedlagt landbrug, hvor vi har nogle hundrede m2 (indendørs m. varme), hvor jeg kunne lave et lager. Jeg kan bruge alt min fritid på at holde styr på dit lager. Dette ville være en billig løsning for dig. Hvis det kunne intressere dig, skal du være meget velkommen til at kontakte mig på jonasrafn@privat.dk el. 60887183.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Jordan - www.findposen.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil høre om du har fundet en partner?

Hvis ikke, vil Vi gerne høre lidt om den lagerplads i mener at få brug for.

Endvidere kan vi tilbyde billig transport af Jeres vare.

Skriv evt. til michael@ec4u.dk

Med venlig hilsen

EC4U

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mange tak for din henvendelse - vi har fundet en god løsning.

 

hilsen Helle

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)