Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge brugte i?..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer andre aminoer..

Denne post er nok mest henvendt til dem af her der allerede har startet egen business..
Jeg er lidt interesseret i at vide hvor mange penge i har sparket i jeres forretning(er) for at få dem op at stå..

Gælder både webshops og alt det andet :) ..

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg købte kort og godt en masse varer for en hel masse mange penge. Nu er der tale om varer BtB som jeg altid vil kunne komme af med uden at tabe en enorm sum penge - selv hvis jeg vælger at trække stikket ud. Jeg købte brugt lagergrej og udstyr til næsten ingen penge.

 

Alt lir med visitkort, smart brevpapir, firmatøj ventede laaaaang tid. Noget af det har jeg endnu ikke - her 5 år efter. Men bevares, nu er jeg i en branche hvor alt det udenoms ikke vægtes ret højt (BtB råvarer).

 

Mit råd - baseret på gode erfaringer (synes jeg selv) er: Fokuser på det du vil og kan. Glem alt det poppede, medmindre det er dig meget magtpåliggende. Gadgets og fancy bil kan du altid købe hvis det hele bærer.

 

Brug penge på det som er nødvendigt og kan hjælpe dig.

 

Nå, ja det kom vist lidt udenom det oprindelige spørgsmål. Men et beløb er jo ganske afhængigt af hvilken brance og marked du opererer på...

 

Mvh/

 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Købte en computer til 6000 kr, og softwarelicencer for ca 25000 kr (Windows, word, photoshop og så''en).

Så kom husleje oveni - og så var jeg kørende. Alt andet blev sparet, til der var penge til det.

Kunne have gjort det billigere med opensource, men da alt software kan trækkes 100% fra fra dag 1, var det let at komme over.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Da vi har meget få udgifter, har det lykkedes os at starte med ikke andet end ca. 2000 kr.

 

Arbejdsskadeforsikring, nogle meget få software licenser og nogle domæner, så var der det vi skulle bruge!

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil nok sige 0Kr har så købt ting hen af vejen...
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Også 0 kr. her: Jeg printede min første faktura ud på mit daværende lønarbejde, og for de penge købte jeg en HP printer, som jeg så brugte til at lave visitkort, fakturaer, foldere og alt muligt andet på.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Til dagsdato er de eneste penge jeg reelt har brugt i firmaet (som jeg ikke har haft glæde af privat) fakturapapir og toner. Så her snakker vi måske 100-200kr.

 

Jeg har nu bestilt:

Visitkort: 125stk.                    142kr

Firma Poloer m. tryk: 3 stk.     414kr  

Salgsbrev 40stk. A5 200g.      100kr

 

Og så kommer der alt den tid, som man kunne lave andre ting, eller tjene penge på alt muligt andet :-) og penge til lidt benzin m.m.

 

mvh

Henrik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)