Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter med børn....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jerBig Smile

Hvor dejligt at google og finde en skøn side om denne! Må tilstå jeg har brugt de sidste 2 dage på at hoppe rundt og læse de spænende debatter der er herinde... 

Jeg er, som så mange andre herinde en af dem der går med tanken om at starte for mig selv... Jeg er uddannet skiltemaler, så der er selvfølgelig den vej jeg vil gå...

Jeg er klar over at det vil kræve meget tid, penge, energi, blod, sved og tåre (så fik jeg vist det hele med Smile) Men mit spørgsmål er:

Til alle jer der har familie... Hvor meget "går det ud over" dem? Jeg har selv 2 små poder på 1½ og 3 år, og jeg er bange for at Mors gode idé skal stjæle "for meget" tid fra dem...

Hvordan har i andre håndteret familie livet sammen med nyopstart?

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Jeg benyttede mig af muligheden, da jeg var på barsel med min datter og brugte alle de timer hun sov, foran computeren med forberedelse og mere forberedelse, så jeg kunne åbne min forretning 2 uger inden jeg startede på mit fuldtidsjob igen.