Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedføring

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/10/2006 5:57:05 PM Forfatter: Webkeglen

Der hvor jeg er brugger de også direct mail men der er tit en lile ting med som en gimmick eller surprise og det givver bedste results når de er med. Så husker folk beder brevet.

Det er rigtig at man skal værre agressiv i IT branche for der er mange om buddet. Jeg er lidt nysgerig efter hvad som det er I sægjer, Marcel? Det er meget at vokse fra 20 til 50 salesmen på 6 uger det er flot syndes jeg. Jeg trode i var et reklammeburo?


 

Hej, Webkeglen.

Vi er bestemt også et reklamebureau, men vi har i over 4 år nu beskæftiget os med online markedsføring, og fokuserer derfor også til stadighed meget på denne del af reklameverden... Derfor har vi på vores to salgskontorer udelukkende salg af CMS/webshop, Google AdWords og søgemaskineoptimering...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.


Jeg kan se at enigheden er stor mht. hvor svært det kan være at få et ben indenfor hos potentielle nye kunder.

Jeg har, i min virksomhed, oplevet præcis det samme, hvor der kunne gå dage imellem at man fik booket et møde.

Dette ændrede sig dog fra den ene dag til den anden, da jeg var så heldig at få fastansat en superdygtig mødebooker...

Og lige nu er vi faktisk i det "luksus"-problem, at han er blevet bedt om at stoppe med at booke møder for en stund.

Vi/jeg kan ganske enkelt ikke følge med mere... Det skal lige siges at jeg nu er alene på salgsdelen, da de konsulenter jeg har haft igennem firmaet ikke har levet op til forventningerne.



Men i udviklingen kan de ikke følge trop i forhold til salget.
Vi er samtidig i gang med et større projekt som vil vare indtil sidst i august, hvilket jo også gør at nye møder ikke er så interessant lige p.t..



Da jeg ikke har lyst til at ansatte flere udviklere, af frygt for dårlige tider, er resultatet at Peter (mødebookeren) sidder og keder sig lidt :-)

Derfor:

Er der nogen som evt. har lyst til at benytte sig af den ekstra tid Peter har i øjeblikket, er i velkommen til at sige til. Så må vi se om vi evt. kan finde en løsning på, om han kan hjælpe jer med at booke nogle møder, og evt. blive afregnet en fast pris pr. booket møde...

Bare en tanke, men som sagt er i velkommen til at skrive til mig, hvis dette skulle have interesse... 


Skriv lidt om hvad i arbejder med, og evt. et forslag til afregning. Så skal jeg nok undersøge om det ligger inde for Peters kompetencer...
Ellers, fortsat held og lykke med arbejdet....

Mvh. Søren

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Må vi se hvordan salgsbrevet så ud? -Så er det måske lidt nemmere at komme med tips
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten



Selvfølgelig må i se brevet - det er sendt i 2 omgange/versioner. De er her...









De er selvfølgelig underskrevet og visitkort er vedlagt

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/10/2006 6:01:46 PM Forfatter: Marcel Fuursted
Dato: 5/10/2006 5:57:05 PM Forfatter: Webkeglen

Der hvor jeg er brugger de også direct mail men der er tit en lile ting med som en gimmick eller surprise og det givver bedste results når de er med. Så husker folk beder brevet.

Det er rigtig at man skal værre agressiv i IT branche for der er mange om buddet. Jeg er lidt nysgerig efter hvad som det er I sægjer, Marcel? Det er meget at vokse fra 20 til 50 salesmen på 6 uger det er flot syndes jeg. Jeg trode i var et reklammeburo?



Hej, Webkeglen.

Vi er bestemt også et reklamebureau, men vi har i over 4 år nu beskæftiget os med online markedsføring, og fokuserer derfor også til stadighed meget på denne del af reklameverden... Derfor har vi på vores to salgskontorer udelukkende salg af CMS/webshop, Google AdWords og søgemaskineoptimering...



Hey

Min manager læsser med på amino og han siger jeg skald spørge dig om hvad for vitamine piller I spiser på kontoret for 20 sælger til 4 andsatte og en piccolo er da volsomt? Eller er det nogne dovne slyngler i har ansat som sales force? Kom med nogne tricks som vi kan lærre af :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen...

Vitaminpillerne får vi desværre ikke rigtigt, men har jo nok behov for dem til tider  Selv om Cola, Kaffe og et godt humør hjælper til med at holde én frisk de 25 timer vi nu har i løbet af en dag. Hehe...

Vores salgskontorer er bare salgskontorer, da vi jo har en face-to-face marketing del i firmaet og har alvet face to face marketing for mange større firmaer. Det er vores hemmelighed

Hvis du tænker på vores liste over "idéerne" i firmaet, så er det mig der har for travlt til at lave noget som helst på vores side (pga. sælgerne. Hehe). Vi er ialt 11 mand ansat ud over sælgerne... Vi har bare ikke taget vores tre teknikere/webdesignere med... Men det ved de ikke endnu, tror jeg ikke, så gå lige stille med dørene. Hehe...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey



 



I er da vidst nok nogne hemmelighedsfulde nogne generally for i har ikke fortalt møndighederne at i er så mange mensker i firmaet:

ReFocus Group v/Marcel Fuursted m.fl.



Eutopia Corporation v/Kenneth Kromann Nielsen



No Pain No Gain Management I/S

Alle firma names er med ingen andsatte... 

 

Nå men jeg kan sefølgli værre ligeglad men jeg kender bare en webmand (Jan) der bor lige ved jer og han kan ikk lige få tallene til at hænge sammen :-) Men pyt med det når bar det sælger ;-)



 



Good weekend alle.



Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Eutopia, Refocus group og hvad de ellers hedder eksisterer ikke mere. Alt sammen er slået sammen i et andet firma, så der er ingen hemmeligheder der...

Vores sælgere er i Århus og København, hvilket forklarer at han måske ikke kan se noget

Og 4 af de ansatte er ansat på vores københavner-kontor... Kunne mærke der lå noget fortvivelse i dit indlæg. Du er velkommen til at kigge forbi og se sagerne for dig selv

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal lige siges at No Pain No Gain Management I/S ikke er noget med refocus at gøre overhovedet. Det var en ven der fik lov at have adresse hos os, til at drive virksomhed...

Håber du har fået svar på din skepsis

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg behøvs ikke kigge forbi da jeg jo kender jeres genbo men det kan da got ske jeg gør det aligvel. Men det hele er altså mærkeligt for hvor gør i af jeres sælgere når du den 4th April skriver:




Nu lukker vi vores salgsafdeling ned i Århus, da vi vælger at tage de dygtige af sælgerne og integrere dem på de kreative kontorer i Aalborg (hovedkontoret) eller Kbh/Holte (teknisk kontor). Derfor har vi nu sat lokaler til leje i midtbyen i Århus... Her kommer en beskrivelse og I mailer naturligvis hvis I har lyst til billeder. Slå til hurtigt, da der er rift om lokaler i midtbyen


88 kvm

5.683 kr. månedligt (+ moms)

Og adressen hedder

Frederiksgade 48, 2. sal

8000 Århus C

 







Og i Holte er der ingen company registreringer med jer som ejere eller beslutninstagere. Og på jeres website http://www.refocus.dk/face-to-face.html står der ikke noget om Holte. Der er kun dem her: http://www.webdesigns.dk/default.asp?sektion=Nyheder&id=6 og her ser det osså weird ud for slår man cvrnr op på firmaet har de adresse her og ikk i Holte:




Webdesigns V/ Thomas Reinholdt
Rævehøjparken 74
2800 Kongens Lyngby







Telefon:




70 22 26 60







Hjemmeside:
E-mail:




www.webdesigns.dk
info@webdesigns.dk







Hovedselskab:
CVR. nr.:
P. nr.:
TDC ID:




Ja
21956589
1009248702
100451158








 

Det er ikke for at jeg vil jaggte nogen men jeg kender Jan der er genbo og jeg spurgte ham for nogget siden om han kendte jer og det gjore han og han hade noget svært ved at genkende at der er mere en 3-4 i firmaet. Men nu skal jeg nok ladde være at blanne mig mere i den sag jeg blev bare nysgerrig da jeg hørte fra Jan og da min manager samtidig spurgte til jer. Har i en adresse i Holte og i Århus aligevell skal jeg bede om forladels. 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)