Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedføring

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså nu siger jeg det lige én gang til. Vores salgskontorer er salgskontorer. Dvs. det er ikke vores kontorer, men salgskontorer der drives af andre mennesker med en puls. Sig til hvis du ikke forstår denne del. :)

Vores kontor i Holte er delt med Webdesigns, som ikke har kontor i Kongens Lyngby, men i Holte. Sig til hvis du ikke forstår denne del :)

Vi har ingen postadresse i Holte eller Århus, men kan alligevel give dig adresserne, som du gerne må tage ud til og forhøre dig. Det er arbejdsadresser til trods for vi har lukket vores eget kontor i Århus... Sig til hvis du ikke forstår denne del :)

Og hold nu op, Webkeglen. Det er da tydeligt for enhver, at du forsøger at hænge os ud, og blande dig. Hvis man bare er lidt nysgerrig og ikke vil blande sig, så går man ikke oplysninger igennem, forhører sig ved folk der bor i nærheden, mm. Fint nok at du vil tjekke, men lad vær at spille uskyldig og uvidende

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige adresserne


Frederiksgade 48, 2. sal
8000 Århus C


Kongevejen 165
2840 Holte

Håber du kan acceptere dette, ellers skal jeg gladeligt "forsvare" mig endnu mere

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
*roaar* down kitty! :-)
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Slet ingen kommentarer til salgsbrevene ???
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er jeg aldså slet ikk med mer Marcel? Tillyk med jeres nye website! Der kalder i jer for Refocus A/S i alle titles og på jeres contact side. Men slaar man jer op på cvr.dk får man:



ReFocus Group v/Marcel Fuursted m.fl.
Cvr-nr: 27685536
Startdato: 13.04.2004
Ophørsdato: 12.01.2006
Adresse: Revlingbakken 35 A
9000 Aalborg
Telefon: 70272255
Fax: 70272256
Email: admin@refocus.dk
Branche: 744010 Reklamebureauvirksomhed 
Virksomhedsform: 30 Interessentskab
Kreditoplysninger: 
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej

Grønne regnskaber info:

Og denn her:

 

Refocus Media I/S v/Marcel Fuursted, Lasse Christensen & Kenneth Kromann Nielsen
Cvr-nr: 29106444
Startdato: 02.01.2006
Ophørsdato: 
Adresse: Revlingbakken 35 A
9000 Aalborg
Telefon: 70272255
Fax: 70272256
Email: kk@refocusmedia.dk
Branche: 744010 Reklamebureauvirksomhed 
Virksomhedsform: 30 Interessentskab
Kreditoplysninger: 
Antal ansatte: 0
Reklamebeskyttelse: Nej

Jeg ved ikk med Danmark men i USA er der megt store bøder for at misbruge Inc. og Ltd. Men er det en fejl paa cvr.dk? Der staar osse at i ikk har nogle ansatte men i har jo over 40 ansatte?


Jeg er IKK på nakken af dig men jeg synes alså det er mystisk og det er klart at efter vors sidst discussion har jeg da lurret lidt på jer :-) Så Marcel er i et A/S? Er i virklig 49 mennesker i firmat? Du er meget active her på amino og mang spørge dig til rådse så jeg syns det er vigtig at vide hvad der er right & wrong her?



Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Maerkligt ikk at have hoert fra dig endu Marcel? Jeg er bar saa nysgerig :-)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske fordi han er lidt mere voksen end dig, og lader en "debat" liggende som ikke skal tages her!!!!
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvofor ikk tage debaten her? Det da public at der paa hans site staar "Refocus A/S" men at Refocus er et I/S. Og det er public at der paa hans site staar at de er 49 mensker men at der på cvr.dk ikk er registered nogne ansatte. Han er jo en raadgivver her på amino og der har for vært dragget tvivl. So why not?

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er nysgerrig, kunne du jo ringe til ham - du har jo fundet telefonnummeret.

For mig ser det ud til, at du ønsker at mistænkeliggøre ham. Måske læser Marcel det på samme måde, hvorefter det giver masser af mening at ignorere.

 

mvh Hans

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mistaenkligoer jo faktiske ikk, for der staar hel sikkert Refocus A/S på websitet og nogt andet i cvr.dk

So.... jeg goer bar opmaerksomme paa noget der er facts og spoerger hvodden det haenge sammen. Ikk andet :-) Og er der ikk nogt problem og de er at A/S er det jo piece of cake at svarre paa...

Never mind - I''ll rest my case :-)
Side 3 ud af 4 (39 indlæg)