Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klubber til uddeling af brochurer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,


Jeg har fået en opgave i den virksomhed jeg er ansat i - der går på at forsøge at skabe et netværk rundt omkring i Danmark, således at vi kan få delt brochurer ud i lokalområder ved hjælp at f.eks. sportsklubber eller foreninger.

 

Hvis nogen allerede har nogle kontakter - eller har en god idé til, hvor man kan finde nogen - vil jeg værdsætte det rigtig meget? :)

På forhånd tak.

Hilsen

 

- Jesper

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
En god måde at komme i kontakt med omdelingsvillige klubber er at bruge inforsport - kig efter fodbold -eller håndboldklubber med halvstore ungdomsafdelinger. Start med at søge på et bynavn så er der masser af vælge mellem.(Det er måden hvorpå jeg har fået uddelt et bjerg af flyers gennem årende)
Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper !!

Jeg mener at huske at fodboldklubben Taastrup FC´s ungdomsafd. tidligere har rendt rundt med "flyers" for ejendomsmæglere, hvor de så kunne tjene ind til en fodboldtur / rejse.

 

www.taastrupfc.com  -----------> kontakt os

en klub med rigtig mange spillere .... vist nok omkring 800

 

Formanden Jørgen Rasmussen må kunne sende dig videre i deres systemer ----->  joergenwulff@gmail.com

 

Daxman

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper..

 

God idé der.. der er mange som har brug for at få bragt noget til døren, uden det koster en halv banan.

Her i vores lille By, er det meget sportsklubberne og ikke mindst spejderne der bringer reklamer, foldere, telefonbøger osv. ud til borgerne.

 

De små foreninger har generelt nogle aktive forældre som gerne hjælper børnene med de "små" opgaver som de forskellige foreninger kan tjene lidt penge på.

 

Jeg skal eksempelvis selv ud sammen med mine børn på Fredag og dele telefonbøger ud. Det ville jo ikke betyde alverden at tage noget mere med, når nu bilen ruller alligevel.

 

Der er fodbold, håndbold, gymnastik og ligende foreninger.. Der er de ældre folkeskole-klasser som måske skal på studietur. Der er ungdomsklubber og fritidsklubber som også tjener lidt ekstra til diverse ture og rejser...
Spejdere, både blå og grønne, Sejlklubber, skydeklubber osv. osv.

 

Der er rigtig mange, som kunne tænke sig et samarbejde og ikke mindst tjene nogle penge.

 

/Bo

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)