Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering: Kunde/salgsbrev

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

Du får her min umiddelbare reaktion der jeg læste dit brev:
Da jeg så din timepris tænkte jeg: "det kan da ikke være en seriøs leverandør".
"Du må have en meget lav kompetence når du ikke tage en højere pris, og vil jeg virkelig have en,som ikke ved hvad han laver, til at service mine servere og være ansvarlig for mine fortrolige data?"
------------------

At du så sikkert er kanon til dit arbejde, er en anden sag. Men det var hvad der sprang i hovedet på mig.

Prisen er sjældent en faktor idag, i forhold til det at have med nogen mennesker at gøre, som ved hvad de laver.
Din normale pris ligger ca. 40% under markedsprisen, så pas på med at sælge dig selv for billigt da det kan sende de forkerte signaler.

Alt om både i Danmark

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Amjad:

Tak for dit kanone indlæg, jeg forstår godt hvad du mener, men jeg tror vi snakker forbi hinanden. Hvis jeg skulle skrive et uddybende A4 brev ville jeg vælge din metode at gå udfra, men som du skriver, så vil alt den tekst fylde extremt meget, og her har vi kun at gøre med 2/3 A5 ark med skrift størrelse 11. Og budskabet skal ikke så meget være at sælge mig selv, men mere gøre opmærksom på mig selv og få afleveret visitkortet.

Jeg ved ikke hvor I kommer fra, men på mig lyder det lidt som om I er fra KBH. os jyder er lidt mere tilbageholdne og vil ikke høre så meget salgsgas, sådan ser jeg hvertfald på det

 

 

TNT:

Jeg har sendt dig en mail.

 

Flyhigh:

Kanon, det er nu rettet. Tak :-)

 

 

Bjarne:

Tak for input vedr. priser.

Hvor i landet kommer du fra? Priserne jeg har tjekket i syd/vest/sønderjylland ligger typisk på 500-700kr i timen. Og dem jeg har snakket med vil typisk ikke betale særligt meget for noget.. hehe.. (jyder)

 

 

venlig hilsen

Henrik Meyer

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Min opfattelse af priserne er at server, netværk, firewall og lign. ligger på en timepris mellem 800,- til 1200,- typisk kr. 900,-
Her forventer kunden erfaring og uddannelse indenfor produktet.

De konsulenter jeg har snakket med har faktisk kørt med disse timepriser i mange mange år. Det undrer mig egentlig lidt at der ikke har været en større udvikling på dette område.
Det er uanset hvilket område i landet de skal kører til.

Servicering af arbejdsstationer, "hotline-support" og lign., som typisk noget mindre IT-hardware forretninger tager sig af ligger ca. 400,- til  600,-
Jeg fik ikke opfattelse af at du hører under denne "kategori", da jeg læste dit salgsbrev.

Hvis der er nogen der har en anden opfattelse markedspriserne, hører jeg gerne om det.

Alt om både i Danmark

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Min umiddelbare reaktion er, at der er skydes lidt for meget med spredehagl. Synes teksten mangler noget mere målrettet. Og så er jeg ikke vild med disse salgsbreve adresseret til "IT-ansvarlige / indkøbsansvarlige". Min egen lunte i forhold til sådanne breve er meget kort. Vil det ikke være værd at ringe til virksomheder - få en kontaktperson, og målrette brevene ?

 

Der er jo flere Aminoer som er ganske kompetente når det gælder det sproglige, og sprogets virkemidler. Nu skal jeg indrømme, jeg selv har fravalgt denne mulige hjælp, men det er måske noget, der er værd at overveje !

 

mvh/ 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du/i nogen erfaringer med, hvor stor en andel respondenterne forventes at udgøre af en grp., der har modtaget et uopfordret salgsbrev. Er der nogen ''tommelfingerregl''.
Naturligvis er jeg klar over, at det spiller ind, hvorledes brevet er sat op samt hvilke produkter, der beskrives i brevet. Jeg formoder, at et salgsbrev benyttes som suplerende metode i en sammensat markedsføringsstrategi.


Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik



 



Jeg synes du skulle ændre tiltaleformen til du og dig i stedet for I og jer, da du retter henvendelsen til Den IT ansvarlige. Det skaber allerede der en mere personlig relation, og som en tidligere har skrevet skal du tale til følelserne (og dem har vi jyder også .) 



Som nævnt tidligere skulle du overveje en overskrift med lidt mere "pang" i. Noget der taler til modtageren og rammer midt i et problem han har, frem for bare at gøre opmærksom på at der er endnu en ny it-leverandør i byen. Som it-ansvarlig får man tonsvis af den type reklamer og der skal noget særligt til for at man skiller sig ud fra mængden.



 



mvh



Helle



 



Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter extrem megen hjælp fra Jer herlige Aminoer og en kæmpe indsats rent grafisk fra Thomas /TNT Factory ser salgsbrevet nu sådan ud:

http://www.accessit.dk/download/salgsbrev-new-2.pdf

 

/Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/10/2006 7:20:20 PM
Forfatter: Anette/Inloco

Med hensyn til kvalitetsudstyr synes jeg ikke, der er nogen specifik grund til at nævne HP, du kunne miste en kunde (mig), fordi jeg tilfældigvis elsker HP printere men ikke kunne drømme om at købe en PCer med deres navn på.
















Jeg kunne ikke drømme om at købe en HP printer, men meget gerne HPs serverprodukter som jeg har god erfaring med :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/16/2006 5:08:53 PM Forfatter: Anders Christensen


Jeg kunne ikke drømme om at købe en HP printer


Så aner du jo ikke hvad du går glip af
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)