Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af bøger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne starte en webbutik med sortiment inden for et bestemt emne. Butikken skal indeholde mange forskellige varer relateret til dette emne - herunder bøger om emnet.

Spørgsmålet er bare, hvordan man køber dem ind. De bøger, jeg er interesserede i at sælge, er fordelt på ret mange forlag, som måske kun har udgivet 1 eller 2 bøger om emnet hver. Men de fleste forlag benytter DBK til lager og distribution - så kan det mon lade sig gøre at lave en aftale direkte med dem eller skal man rundt til hver enkelt forlag?

Mange hilsner

Anders

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

da jeg og min hustru havde en boghandel tog vi kontakt til hver enkel forlag, + andre specielle boghandel der havde aftaler med nogen vi ikke kunne, så vi fik bøgerne lidt billigere , så vi også kunne tjene lidt på dem

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Som Astroman skriver, så er det en god idé, at tage fat i de enkelte forlag og høre, om I ikke kan købe bøgerne direkte fra dem.
Alternativt skal du kontakte DBK og høre om mulighederne for at blive oprettet som kunde. Hvis de ikke ønsker dette, så hør dem om, hvordan du så (som en lille boghandel) kan komme til at sælge bøgerne.

Du kunne evt. også prøve at tage fat i forfatterne, og høre om muligheden for at sælge deres bog som E-bog istedet?

De bedste hilsner fra

MartinSmile 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)