Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskemaundersøgelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle amino’er

Vi er i gang med en spørgeskemaundersøgelse omkring vores koncept. Vi er en medie- og servicevirksomhed, som tilbyder offentlig opladning af trådløse medier så som mobiler, iPods m.m, samt annoncering på opladningsstationernes 17” LCD-skærme.

Der findes i dag mange medier, men vi differentierer os på den måde, at vi både tilbyder en unik service for virksomhederne og for slutbrugerne.

For at komme videre med konceptet til vores fremtidige samarbejdspartnere, vil vi gerne have statistik på brugernes opladningsadfærd. Så hvis du ejer en mobil eller anden trådløs enhed, så brug venligst 2 minutter på at svare på vores spørgeskema bestående af 8 simple spørgsmål.

 

 

www.askpeople.dk?i3=29b5dd90aada4c6

Hvis I har kommentarer, forslag eller andet, er I velkomne til at kontakte os på info@powerchargemedia.dk. I kan også læse mere på www.PowerChargeMedia.dk

 Mhv. Jonas

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Så har jeg svaret.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super produkt for det første. Den havde jeg tænkt på men aldrig set :-) jeg har hermed svaret på jeres skema.

Hvornår kommer de ud i det virklige liv? jeg mangler sådan en hver eneste dag ( nokia 95 kan ikke holde støm )

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)