Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark har et kæmpe sikkerhedsproblem..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man have sådan en mand ansat som postbud og hvordan kunne manden overhovedet gemme tusindvis af breve i sit kælderrum gennem et halv år uden at blive opdaget?

Man må da konstatere, at Post Danmark er ligeglade med klager fra de områder der har manglet masser af forsendelser og breve i at halvt år.

PostDanmark kunne vel ikke undgå, at man fik en masse klager i perioden fra samme område som mandens opgaver ligger i og det undrer mig!!

Selvfølgelig er Post Danmark i chok efter fundet af flere tusinde forsendelser i et fyret postbuds kælderrum på Blichersvej i Helsingør.

Jeg og mange andre spørger bare, hvorfor blev det ikke opdaget før?

mvh   Geeked

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvor mange tror du har klaget over ikke at have modtaget regninger til tiden Hmm

Pakker er man jo så vant til forsvinder, at det ikke har udløst nogle alarmklokker, og selv hvis det havde så reagerer Post Danmark jo normalt ikke inden for 6 måneder, så det kære postbud har haft "arbejdsro" i lang tid.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ditbrugtmarked

Mon ikke du misforstår noget?

En forsvunden pakke er en forsvundet for meget..

Men et halvt års breve og pakker er da rigtig noget at skrive om.

Det er da en ren skandale, at det overhovedet kan forekomme i så lang tid, uden at nogen intern reagerer hos Post Danmark..

Med de mængder et postbud udbringer, må der være indkommet masser af klager fra postbudets område og det burde være nok til en grundig undersøgelse af postbudets område..

Ingen undskyldninger gælder her og husk på, at alle breve og pakker repræsentere en værdi for afsender og modtager.

OK, af og til kan der selvfølgelig forsvinde breve og pakker, men ikke så meget der er tale om her, det er masser af sækkevis breve og småpakker.

Tryk her og se artiklen det omhandler

mvh   Geeked

 

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

"Med de mængder et postbud udbringer, må der være indkommet masser af klager fra postbudets område og det burde være nok til en grundig undersøgelse af postbudets område.."

Der var noget om, at han ikke kørte faste ruter, derfor havde de ikke opdaget det. Måske en lam undskyldning, men det er udmeldingen.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Hvis jeg var Post Danmark og havde en såkaldt sikkerhedsafdeling, ville jeg nok holde øje med klager fra mine kunder.

Hvis jeg så kunne se et meget stort antal klager fra et bestemt område ville jeg nok sætte en undersøgelse igang og så kan man ikke undgå at finde ud af, at på bestemte dage var hr. tyv-bud på arbejde og de dage hvor der ingen klager kom, var det postbud der var kørende.

I de store mængder der forsvandt, ville det blive en supernem opgave at spore tyv-budet.

mvh   Geeked 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)