Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop mm.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har fået mig en go idé, som som indeholder noget salg over nettet. I den forbindelse skal jeg have stablet en brugervenlig webshop på benene.

Spørgsmålet er hvordan man får en webshop op at køre, så det ser proff. ud, samtidig med det ikke er i den dyre ende ?

Jeg har lejet lidt med DanDomain's webshop, og er komemt frem til et okay resultat, som sagtens kunen være bedre, da jeg ikke er den største haj til programering.

Nogle der har erfaringer med DanDomain's CMS, og er det vejen frem ?

Hvilke andre løsninger findes der ?

Er det fornuftigt at betale sig fra designet, og få andre til at lave hele hjemmesiden for sig ?

Håber der kommer lidt imput Big Smile

 

Kenderdu

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du tænkt dig at sælge da?

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det er det der er min geniale idé :) Men en slags daglig / luksus varer, som sagtens kan være i en æske på fx 30 x 20 x 20.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "kenderdu"

Personligt, ville jeg anskaffe mig webshoppen og koncentrere mig om at starte/drive forretningen, og købe design og shop færdigt klar til at sælge produkter.

Tag gerne et kig på vores WebSHOP system, med alle tænkelige funktioner og nyeste design, til en utrolig attraktiv pris.

Læs mere om WebSHOP-systemet her

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nu ved vi jo ikke så meget om, hvad du vil sælge, men hvis du er ude efter en brugervenlig og let-administrerbar netbutik, så kan du kigge forbi vores hjemmeside www.simpelside.dk, hvor vi bl.a. sælger dette produkt til engangspriser. Netbutikkerne er færdigudviklede, og du kan nemt tilpasse designet selv til din virksomhed.

Mvh Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne tage et kig på vores webshop på http://www.easyflow.dk den har en del CMS-agtige features. Prøv evt. en demoshop.

Hvis du ikke selv vil stå for designet så har vi nogle designpakker, så du kan få et komplet professionelt design for en fast pris.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenderdu:

Hejsa

Jeg har fået mig en go idé, som som indeholder noget salg over nettet. I den forbindelse skal jeg have stablet en brugervenlig webshop på benene.

Spørgsmålet er hvordan man får en webshop op at køre, så det ser proff. ud, samtidig med det ikke er i den dyre ende ?

Det er jo en smagssag. Selv har jeg rigtigt gode erfaringer med at bruge MagentoCommerce. -Bedre look&feel out-of-the-box end fx. DanDomain og OScommerce imho.

Kenderdu:
Jeg har lejet lidt med DanDomain's webshop, og er komemt frem til et okay resultat, som sagtens kunen være bedre, da jeg ikke er den største haj til programering.

Nogle der har erfaringer med DanDomain's CMS, og er det vejen frem ?

Jeg har ikke personligt, men synes alle deres shops ligner hinanden.

Kenderdu:
Hvilke andre løsninger findes der ?
Som sagt er jeg blevet rigtig glad for MagentoCommerce , du kan også kigge på OScommerce og Shopify

Kenderdu:
Er det fornuftigt at betale sig fra designet, og få andre til at lave hele hjemmesiden for sig ?
Ja!

Kenderdu:
Håber der kommer lidt imput Big Smile

 

Kenderdu

 

/Hus

 

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Dandomain. Er rigtig glad for den. Og de er altid vildt hurtige og hjælpsomme, hvis jeg ikke lige kan finde ud af noget. Så hjælper de straks.

Held og lykke med butikken.

Janni/ www.Agusta.dk
Designertøj til kvinder

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - prøv at tage et kig på www.bricksite.com

Jeg har selv mit webshop der. Det fungerer fint og er nemt at redigere.
Et stort plus også: Det er gratis!
Dvs. du betaler et engangsbeløb for de moduler du har brug for, f.eks. nyhedsbrev, indkøbskurv, gæstebog osv. Det er endda meget fornuftige priser!

Vh Charlotte

 

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)