Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nøgletal og statistik: Her er det :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mens vi venter på "Nøgletal i praksis" (se http://franciskaner.dk):



Det er lykkedes mig at få en fin aftale med Experian A/S om et informationsmøde for iværksættere, hvor de samtidig giver deltagerne gratis adgang til Webstat i et halv år (og 5 gratis rykkere - Experian er jo RKI og KOB, som har slået sig sammen) - og her er al den information, man kan ønske sig om 600.000 firmaer i Danmark.






 



NB: Mødet er åbent for alle, men man skal have et cvr-nummer for at få de gratis licenser med hjem.



 



Mange hilsner - og god fridag i morgen



 



Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette.

Jeg syntes at det er superfedt initiativ du stabler på benene sammen med experian - godt gået. Især økonomi og regnskab er der mange iværksætter knækker halsen. Uanset om man laver det selv eller outsourcer, er det sku vigtigt at have styr på begreberne, og hvor pengene flyder rundt. Samtidigt er det en  glimrende kombination af godt salgsfremmende arbejde, samtidigt med at deltagere får ekstra-value for at møde op.

...så mangler vi bare noget lignende i det nordjyske *hint hint*

Held og lykke med arrangementet, havde vi været tættere på var jeg kommet.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker - jeg synes også selv, at det er et rigtig udmærket arrangement, jeg har lavet her :-)

Send mig lige en mail til anette@inloco.dk - så registrerer jeg "behov for møder i andre landsdele", og hvem ved, hvad det måtte kunne udløse fra Experians side, foreløbig har de været meget imødekommende overfor de ønsker, jeg er kommet med.

Mange hilsner

Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
skal det forstås sådan, at hvis man køber nøgletalshæftet, kan man hente statistikken med det samme?

 

Mvh

MM

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke lige, hvad jeg skrev på hjemmesiden, men det er da en aftale :-) Der er ikke tale om en færdig statistik men om virksomhedsoplysninger, nøgletal mv. fra 600.000 firmaer. Enkeltmandsfirmaer har jo ikke pligt til at indberette regnskabsoplysninger til Erhvervs- og selskabsstyrelsen, så dem får man kun kontaktoplysninger mv. på, men A/S-er og ApS-er er der mere information om, herunder div. nøgletal.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Da der er lidt rod med netop mine PM-ere her i Amino (er rapporteret, løsning på vej), skal jeg bede alle om at skrive direkte til info@inloco.dk frem for at sende en PM.

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Eksperian er med på at lave et tilsvarende tilbud i Århus. Men gider nordjyderne køre til Århus for et fyraftensarrangement (garneret med de samme produkter gratis - købspris normalt ca. 5.600 jfr linket)?




Side 1 ud af 1 (8 indlæg)