Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad størrelse er Amino's google annonce?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Vil lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig?

Er der nogen der ved hvad størrelse Aminos Google adsense annonce er? (det er den der er i toppen på amino.dk).

Jeg vil nemlig gerne lave annoncen på samme måde på mit site. Jeg kan godt lide det faktum, at den er "skjult", men ikke mere end man stadig kan se den. Jeg kan ikke lide, når folk overklistrer deres site med Google adsense i top, sider, bund osv....

Jeg har lagt mærke til, at på aminos annonce, er der nogle gange et banner i stedet for tekststykker. Er det noget man har indflydelse på? Foretrækker i et banner eller tekststykker?

Jeg læste en artikel via demib's site omkring shoemoney og hvordan han tjente 650.000kr på en måned på adsense. Det var imponerende at se hvor høj klikpris han fik nogle dage.

Er der nogen der ved, hvordan ens klikpris kan svinge fra 1-2kr per klik op til 12-16kr per klik? Hvad er den afgørende faktor? (man vil jo gerne have den så højt op som muligt…)

Håber der er nogle der kan hjælpe!

Tak på forhånd!

 

.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er 728x90, så vidt jeg kan se, og klikprisen har bl.a. noget at gøre med, hvilket indhold du har på siden. Annoncernes indhold styres jo af sidens ditto. Computere vil fx give mere end... fx papir.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak!

 

Jeg forstod ikke lige:

Marcus Janby:

Computere vil fx give mere end... fx papir.

Kan du forklare det?

 

.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener, at sideindholdet styrer annonceindholdet. Derfor vil prisen for et klik alt andet lige være større, hvis siden fx handler om billån og forsikringer, end hvis den handler om emner, som ikke koster ret meget.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok,

Lad os antage, at man har et site der sælger stole.

Hvis dine adsense annoncer så handler om stole i stedet for biler, så vil man få en højere klikpris? Er det det du mener?

Bestemmer man selv hvilke emner ens googleadsense anonnce skal indeholde?

.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Google scanner din tekst på din webside og finder så relevante annoncer, dvs. annoncer, som emnemæssigt ligger tæt på sidens indhold. Jeg skal ikke gøre mig klog på, om stole giver højere pris, det tror jeg ikke...

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak!

.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak, du kan evt. læse mere under "Sådan tjener du..."

mvh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)