Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billig opsætning af adwords???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

er der nogen som ved hvor det er billigst at få opsat sine adwords kampanger???

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste er at gøre det selv. Næst-billigst er vel en eller anden middelmådig "ekspert"

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig at få specificeret dine behov yderligere. Skal du have nogen til at finde søgeordene til dig, skal firmaet stå for den løbende optimering som helt sikkert også kræves, hvilke lande/områder, hvor tit, budget etc.

 

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve det tekniske er der ingen ben i, vil jeg vove at påstå.

Og med ordene - selve annoncens ord og de tilhørende søgeord - gælder det bare om at være så konkret og tydelig som overhovedet muligt.

Begge dele er godt og letforståeligt forklaret på Google's egne Adwords sider, så det vil jeg slet ikke spilde plads på her.

Ellers er der jo Martins e-pusher bog (den ubeskårede version).

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Legaard:
Selve det tekniske er der ingen ben i, vil jeg vove at påstå.

Ikke for en garven fætter, men logger du ind på adwords for første gang, så har du altså nogle timer foran dig.

Carsten Legaard:
Og med ordene - selve annoncens ord og de tilhørende søgeord - gælder det bare om at være så konkret og tydelig som overhovedet muligt.

Bare det at finde søgeord kan nu være en ret stor videnskab, samtidig med opdelingen af dem. Er det ikke Gullak, der på 2 min. får en racercykel til at blive til 10000 ord.

Carsten Legaard:
Begge dele er godt og letforståeligt forklaret på Google's egne Adwords sider, så det vil jeg slet ikke spilde plads på her.

Adwords egne vejledninger er fine nok til at komme i gang med, men hav altid i mente at deres vejledning er til for at de tjener flest mulige penge, fx vil de meget gerne foreslå hvad du skal give pr. ord. TAG IKKE IMOD DENNE ANBEFALING.

Carsten Legaard:
Ellers er der jo Martins e-pusher bog (den ubeskårede version).

Ja, og Kirsten Hüttemeier´s kogebog fra 1936! Jeg har helt sikker fået købt mig en beskået version af E-pusher, for jeg husker da bestemt ikke Thorborg som den store adwordsskribent.

 

Jimmy

 

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan helt sikkert være en god idé at få hjælp til det - hvis du vel at mærke skal have en velfungerende kampagne i gang så hurtigt som muligt.

Men har du en god dags tid til at forske i det, så behøver du slet ikke andre end dig selv. Så svært er det heller ikke. Det er min erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jordbaer:

hej alle

er der nogen som ved hvor det er billigst at få opsat sine adwords kampanger???

Jeg bliver helt nysgerrig efter hvorfor du IKKE spurgte om "hvor får man bedst opsat sine adwords kampanger???"

Her er tre ting du bør forberede dig med at svare på:

1) Hvad er en konvertering værd for dig?

2) Hvor meget er du parat til at betale for en konvertering?

3) Hvordan vil du sikre dig at du ikke betaler for meget per konvertering?

Ad 3): Du bør sikre dig at din Adwords leverandør dokumenterer din pris per konvertering (eller hvordan du selv kan holde øje med den).

Har du ikke svar på disse spørgsmål vil du aldrig få det maksimale ud af din Adwords kampagne.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Carsten Legaard:
Ellers er der jo Martins e-pusher bog (den ubeskårede version).

Ja, og Kirsten Hüttemeier´s kogebog fra 1936! Jeg har helt sikker fået købt mig en beskået version af E-pusher, for jeg husker da bestemt ikke Thorborg som den store adwordsskribent.

e-pusher er ganske rigtig ikke særlig bevendt til Adwords opsætning - endsige konvertering af adwordsbudgettet til salgstal. Husker dog, at - i hvert fald den gang jeg købte - fulgte Sebastian Gullaks e-bog om Adwords med. Hvis det stadig er tilfældet, så har man dermed et godt startpunkt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Det billigste er at gøre det selv. Næst-billigst er vel en eller anden middelmådig "ekspert"

Var det en fakta oplysning? For jeg er da helt sikkert af den overbevisning, at hvis man ikke har sat sig ind i adwords, kan det være en særdeles dyr affære. Har man derimod tid til, ved siden af sit eget speciale, at sætte sig ind i adwords og lære systemet at kende, så er det helt sikkert billigst at gøre det selv.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel H:

Nicolai Lønne:

Det billigste er at gøre det selv. Næst-billigst er vel en eller anden middelmådig "ekspert"

Var det en fakta oplysning? For jeg er da helt sikkert af den overbevisning, at hvis man ikke har sat sig ind i adwords, kan det være en særdeles dyr affære. Har man derimod tid til, ved siden af sit eget speciale, at sætte sig ind i adwords og lære systemet at kende, så er det helt sikkert billigst at gøre det selv.

 

Det er helt sikkert altid billigst at gøre tingene selv. Og er man lige startet og har man måske også tiden til det, men ellers skal man lige sidde og sige, hvad er min tid værd, hvis den skal bruges på adwords i forhold til hvis man kunne bruge den på at bygge sin forretning op endnu mere.

Men der er vist en del videoer rundt omkring på nettet som viser hvordan man gør, og hvilke ting der er bedst at gøre mht. oprettelse af annoncer, og det tager da lidt kortere tid at kigge på en video imens man sætter det op end at skulle læse sig frem til det i google's manualer.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)