Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yahoo er en bunke svindlere!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

 

Jo da, jeg bruger www.adwatcher.com som både tracker downloads, salg eller hvad du nu vil tracke. Dertil overvåger den fraud og der såmænd også indbygget a/b split test tool, så jeg er glad for skidtet.
Jeg betaler 79 $ pr. måned så vidt jeg husker for den hostede version, men det er også den største jeg kører med.
Eneste anke er at den hostede version er meget langsom, men det har de lovet at lave om på snart.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Tak for tippet :) Kigger lige nærmere på det!

Hvor kommer den Indextools kode der er på jeres siden ind i billedet?


Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
> bare en privatperson ved navn Benjamin Edelman fra Massachusetts

 

Benjamin Edelman er IKKE en Hr hvem-som-helst. Han er yderst anderkendt og ekstremt seriøs, og hans informationer i lige præcis den linkede artikel HAR allerede ført til at der er anlagt mindst en sag i USA mod Yahoo. Desuden kan du jo selv efterprøve hans teorier, eller gennemse hans dokumentation. der er altså ikke noget at tage fejl af - re-syndication ER et kæmpe problem, og Yahoo har OVERHOVEDET ikke styr på det. men indrømme det, det vil de naturligvis ikke.

 

Så konklusionen på markedet lige nu må være:

Yahoo er nogle svindlere

Google er nogle fjolser (og ja, også lidt svindlere)

og MSN er bare famlende talentløse

 

:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/15/2006 7:58:33 PM Forfatter: Casper Sigaard Hej Martin,

Tak for tippet :) Kigger lige nærmere på det!

Hvor kommer den Indextools kode der er på jeres siden ind i billedet?



Fra Indextools ;-))
Det bruger vi til at se hvor folk kommer fra, hvordan de bevæger sig og meget, meget mere.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/15/2006 8:07:10 PM Forfatter: Martin Thorborg

Fra Indextools ;-))
Det bruger vi til at se hvor folk kommer fra, hvordan de bevæger sig og meget, meget mere.

Dbh Martin


Så så, nu ikke så spydig unge mand

Har selv lige købt Indextools eBusiness, men skal lige have tiden til at komme ordentlig igang med det gode værktøj. Selvom jeg godt ved jeg burde have tid til noget så vigtigt :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et fint værktøj, tillykke med det.

 

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg hørt fra Yahoo og det er sgu for morsomt. De skriver at der ikke er sket fejl, men fordi jeg er en flink fyr får jeg nogle af mine penge tilbage ;-)) Se her:


May 31 2006 16:03 PT


Hello Martin,


We have tried to contact you via telephone, however, due to the time difference we were unable to contact you. We have completed our investigation of the unusual click activity you recently reported for the clicks charged to your account between Dates.


After carefully analyzing the click trail for your account, our Loss Prevention Team has determined that there were no unqualified clicks. However, we have issued a goodwill credit to your Yahoo! Search Marketing account balance in the amount of $542.60. Please note that although no unqualified clicks were detected on your account, we have issued this credit as a measure of goodwill and appreciation for your business. Please allow up to three business days for the adjustment to appear in your account. Once adjusted be sure to review your billing history in the Reports section of the Manage My Accounts Page under Billing Transaction Detail to confirm your adjustment.


A sudden increase in traffic was due to Content MatchTM. As you may already know Content MatchTM is a source of leads that displays your listings when Internet users are viewing related content on our partners'' pages. The Content Match listings that are served are determined by the relevancy of a bidded keyword to the content of the partner''s page. For example, if the user is reading an article about interest rates, he or she could find links on the side of the page for mortgage-related advertisers. Similarly, users who are researching vacation plans may see listings for hotels and rental car agencies.


While searches from these sites return Yahoo! Search Marketing results, your server logs will not always reflect Yahoo! Search Marketing URL. In fact, your logs will sometimes show our partner''s URL, not ours. If you only scan your logs for the domain name, you will miss clicks that come from our partners.


To verify that our Click Protection System is working and to more accurately track the amount of traffic you receive from Yahoo! Search Marketing we recommend that you change the URL you have listed with us to a tracking URL. Once you''ve changed your URL to a tracking URL, you will be able to view the amount of traffic you''ve received from Yahoo! Search Marketing listed on your Web logs, and compare this information with your Yahoo! Search Marketing click charges in the Reports section of your account. You will also be able to verify that you have not been charged for any excessive click activity.


You may easily convert your existing URLs to tracking URLs by turning on Yahoo! Easy Track. By clicking the ?On? button from the Account Set Up page within your account, your existing URLs will be appended with information that will appear in your Web server logs, allowing you to identify traffic driven by Yahoo! Search Marketing and its affiliate network by search term, match type and raw search query.


Thank you for your patience while we researched your account. If you have any additional questions or concerns, please feel free to contact us.


Sincerely,


Executive Services


Yahoo! Search Marketing



Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe... Det var sgu da en fin gestus, fra nogle der ikke har gjort noget forkert, må man sige

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
De er nogle fjolser, og som du sikkert også selv er opmærksom på, Martin, er en del af det de skriver noget forbandet vrøvl.

 


  1. Yahoo fastholder at der ikke findes click fraud - men i stedet "unqualified clicks". Pis med dem!

  2. Yahoo fastholder at de intet har gjort galt, men vil alligevel gerne betale en erstatning for det de ikke har gjort galt. Tror DU på den? hehehe

  3. Yahoo skriver at du måske ikke kan måle alle kliks, hvis du alene ser på referrer. Det er sandt, men det er såvidt jeg ved heller ikke det du har klaget over - du kan godt se dem alle - problemet er, at dem du kan se virker som fraud, ikke at du ikke kan se dem. De er nogle udenomssnakkende vrøvlehoveder.

  4. Og ja, der er ingen tvivl om at det er deres Content Match der har leveret de mange ubrugelige kliks - det var vist ikke det der var dit problem, vel Martin? Problemet er, at der pludselig kom en kæmpe stigning - alle fra de samme sted (var det i Tyrkiet eller sådan noget?). Hvor meget af det kom fra resyndikering i adware og andet snavs?

  5. For at indgå, som publisher, i YPN (deres content match distribution) skal man garantere Yahoo at annoncerne kun vises for US brugere, så sandsynligvis har de aldrig afregnet partnere for de kliks der kom udefra - men blot opkrævet pengene af dig, og så nu gvet lidt af dem tilbage. Det er sgu smart. Lidt for smart. Bedragerisk.


Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja og den mail var i hvert fald ikke en standard mail

At de kan være dem selv bekendt med en så nedladende facon!
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)