Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yahoo er en bunke svindlere!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er til at dø af grin over. De besvarer praktisk tal intet af det jeg har spurgt om og adresserer alt muligt vås jeg ikke har spurgt om. Kunne man tage røven på dem, gjorde jeg det any day. Loyalitet er ikke noget de på nogen måde har eller får fra mig!

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
> Kunne man tage røven på dem, gjorde jeg det any day.
Det kan man godt, Martin :) Spørgsmålet er bare om du gider bruge din energi på det ...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 6/3/2006 11:49:53 AM Forfatter: Mikkel deMib


> Kunne man tage røven på dem, gjorde jeg det any day.
Det kan man godt, Martin :) Spørgsmålet er bare om du gider bruge din energi på det ...



Nej det gider jeg ikke, men det glæder mig at fortælle vidt og bredt om deres ufine metoder :-)

Dbh Martin


Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et råddent system, og det stopper helt sikkert ikke her.

 

På det seneste er jeg begyndt at følge mine Google Adwords tal endnu tættere end jeg plejer. Der er nogen af tingene der ikke hænger helt sammen.

 

Jeg ved godt at GA ikke syndikere deres adds på samme måde som YSM, men det det behøver ikke at betyde at de ikke fusker.

 

Det grundlæggende problem er vel at "De" fortæller mig at der har været 200kliks, og derefter fakturer mig for dem. Man skal altså ikke være professor for at se hvad "De" vinder ved, at mig og 2millioner andre advertisers "fik" 210 kliks i stedet....

 

"Boss, I''ve deviced this macro... check what happens when i run it! 1 click added to every add in the index!!"

 

- tror godt den medarbejer kan regned med et lidt større julegratiale.

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror nu ikke du skal regne med at det er den form for bedrageri du vil støde ind i. Ikke på Google, i hvert fald. jeg er da bestemt meget kritisk overfor Google, men tror mig, den person der fandt på et sådan trick på Google ville IKKE få ekstra Julegratiale - de ville få 2½ sekund til at rydde deres skrivebord.

Problemet er at Google, Yahoo og de andre netværk, gennem syndikering af annoncer, gør det økonomisk attraktivt for ANDRE at stte forskellige former for bedrageri i system. Og problemet er, at jeg ikke altid mener at Google og Yahoo gør nok for at dæmme op for det og ALDRIG gør nok for at kompensere kunderne for bedrageriet (som de jo altså også tjener på)
Fra København
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/8/2006 4:57:39 PM Forfatter: Peter K


- tror godt den medarbejer kan regned med et lidt større julegratiale.






Lige bortset fra, at de lever af at annoncørerne stoler på dem. Og den slags fusk bliver altid opdaget... så næste års julegratiale kan hurtigt blive en fyreseddel.

10% ekstra faked clicks minus 10% frafaldne annoncører = ?

Yahoo burde virkelig lægge sig i selen for at genoprette mistet tillid, hvis de ikke vil straffes.

(Den sidste forumopdatering kan godt lide at blande breaks i sine divs, vist)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)