Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop søger samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle


Jeg har for nyligt opstartet en webshop, hvorfra jeg foreløbig har averteret med forskellige elektroniske produkter, så som digitalkameraer, hukommelseskort, mobiltelefoner etc.


Da avancen indenfor disse produkter imidlertid ikke er voldsom høj og der samtidig er en lang række udbydere, har jeg et ønske om at supplere webshoppens udbud med nogle andre produkter.


Jeg ønsker derfor at komme i kontakt med personer eller firmaer, som vil være interesseret i at drøfte muligheden for at afsætte deres produkter/ydelser via salg fra min webshop, som fortrinsvis er rettet mod privat kunder.


Dette kunne eksempelvis være et firma, som ønsker at koncentrere sin egen salgsindsats mod professionelle kunder; men som samtidig kan se et salgspotentiale indenfor det private marked. I denne situation kan jeg tilbyde at håndtere salget til private kunder, eksempelvis gennem en ugentlig, samlet bestilling ved leverandøren af de ordrer, som er indkommet i den seneste uge.


Jeg er åben for drøftelse af samarbejdsformer mv. og er interesseret i at høre fra alle, som måtte finde ovenstående interessant eller have kommentarer hertil. Jeg kan kontaktes via e-mail cs@csem.dk eller telefon 50 50 22 07.


Min webshop kan ses på adressen www.jocado.dk . Det skal siges, at jeg endnu ikke har indlagt særligt mange produkter, idet jeg afventer en indløsningsaftale fra PBS, således kunderne kan betale med dankort og kreditkort.


Afslutningsvis vil jeg ønske alle brugere af Amino held og lykke med jeres aktiviteter.


Med venlig hilsen

 

Carl Stephansen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)