Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop idé samt domæne/design. Hvordan/hvor?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer...

 

For et par måneder siden fik jeg en rigtig god ide til en webshop (synes jeg selv). Jeg undersøgte markedet og fandt frem til at der ikke fandtes andre lignende netbutikker i Danmark. Så jeg har købt et domæne og sat en webshop op med det gratis webshopsystem Oscommerce. Herudover har jeg brugt tid på at give butikken et flot og ret prof. design.

 

Desværre er det nu gået op for mig at jeg ikke vil have tid til at åbne og drive butikken selv pga. studier og flytning.

Så jeg står nu med: En idé til en webshop, et domæne (.dk) og en designet oscommerce webshop, som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med. Er det muligt at sælge en sådan? Må jeg gøre det her? Hvis nogen har interesse for at overtage ovenstående så skriv her eller send mig en email på niels_f_jensen (at) hotmail.com. Så kan jeg sende dig et link til butikken. Eller skal jeg bare skrive linket her på amino?

 

PS. NB. VIGTIGT. Jeg har ikke nogle varer eller noget varelager. Jeg har derimod design/ide/domæne. Det er let at fjerne/tilføje varer til shoppen, hvilket du selv må gøre. Hvis du overtager det, får du det som det er, jeg har ikke tid til at yde hjælp (jeg kan dog godt give lidt starthjælp til Oscommerce). Du skal nok have en smule forstand på HTML og FTP. Du må også selv tilføje mulighed for betaling.

 

Mvh. Niels

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare skriv dit domæne her

 

Fortæl lidt om det hele, så er der større mulighed for at der er en interesseret køber...

 

Evt. kan du også sælge på QXL, på diverse sites som jeg ikke kan huske adressen på, men det er der sikkert andre der kan.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en prisidé?


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels.

 

Ikke for noget, men det lyder som om, at du prøver at sælge en tom plastik pose med et trykt logo på, hvor der står "Jeg har en ide".

 

Skriv noget som har interesse for iværksætter - det er jo ikke posen man er interesseret i, men indholdet. Så vi kan forholde os til det.

 

Du behøver ikke at beskrive din ide, men om market, målgruppen og evt. og vigtige faktore som er unikke i dit koncept.

 

Dette er måske også en opfordring til jer andre, som har startet en lignede tråd.

Glenn

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom der nogensinde et link? :D
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Jeg kan godt se, at det ikke var så smart ikke at poste et link. Man kan ikke ligefrem sige jeg er blevet oversvømmet med henvendelser.

 

Så I får lige et link: podwear.dk/shop

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tog godt nok lidt tid, men jeg tror, at jeg til sidst opdagede, hvad det handlede om.



Du vil sælge covers til ipods i forskellige farver og udfomninger, eller hvad?


Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja.



Hvad siger du til det? Var det ikke en meget god ide? Jeg tror der er potentiale i det...


Forresten: Det er/var jo bare et lille hobby projekt. Regnede ikke med at blive styrtende rig på det.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du gøre det til en dille, er der med garanti potentiale i det.



Ligesom det at have en ipod er blevet en dille blandt os unge -
ligemeget hvor meget man kan få for pengene ved at købe en
mp3-afspiller fra Creative for eksempel. Ipod scorer bare på designet,
og det er sådan set bare den dille du kører videre på med din idé!



I mine øjne er der klart potentiale - men først når det bliver til en
dille! Ellers kan det hurtigt komme til at virke som "sådan et klamt
læder-cover som min morfor har til sin gamle Siemens." eller sådan
noget.


Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er allerede en dille. Sidste uge blev iPod covers udnævnt til "Tidens ting" i Politikens lørdagssektion. Det er en billion dolar industri worldwide.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)