Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan forbedre webside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du overvejet Adwords ved google ??..

Hvad angår nyt design, så det lidt svært at sige,  men det ville da i hvert fald ikke skade.. Sys siden virker meget rodet..
Det skulle helst ikke være sådan at man skal til at læse på siden for at finde du af hvad den er om, men det skulle jeg altså :/ ..

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Må også indrømme at jeg synes din side virker forvirrende. Det var først da jeg læste det med småt (teksten i toppen) at jeg egentlig fandt ud af hvad den gik ud på.

Jeg tror du kunne få stor gavn af en tydelig stor overskrift eller lignende så besøgende ved hvad det er de har med at gøre. Yderligere vil det heller ikke skade hvis du forklarer dem tydeligt hvad de kan få ud af at bruge din side.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for responsen !!

 

Wubi, jeg har tænkt lidt på at lave noget i stil med det du har på wubi.dk i toppen, med den skiftende tekst ved siden af billedet.

Så kunne jeg måske citere forsk. brugeres oplevelser, som et resultat af brug af siden..

Det kan så laves der hvor jeg har min velkomsttekst nu...

 

Er det ik en god ide ??

 

Og wubi hvordan laver du det med teksten ?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg godt at det lyder underligt, men jeg vil nu ikke anbefale den løsning jeg bruger. Min shop har meget begrænsede muligheder i design, så hellere gå efter at gøre det ordentligt :)

Fx. forklarer mit billede jo ikke hvad der er tale om. Til gengæld er testimonials SUPER vigtige uanset hvad de "handler" med. Så hvis du allerede har udtalelser fra bruger, så få dem endelig frem hvor de er synlige.

Mit billede er bare en simpel gif-animation som kan laves i de fleste bedre billedredigeringsprogrammer. Selv bruger jeg Photoshop.

Inden du beslutter dig for en løsning så prøv at overveje hvad det er du kan give dine kunder som er unikt. Altså, hvad får dine kunder ud af at bruge netop DIN side?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er jo invitationerne der er det unikke ved min side i forhold til andre kontakt sider..Altså at man kan indsætte en invitation til en ønsket aktivitet, havdenten man søger en badmintonmakker, kæreste, nye venner, kortmakker, dansepartner osv....

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du nu skulle fortælle mig face to face (kort og præcist) hvad jeg som bruger får ud af din side, hvordan ville det så lyde?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Så ville jeg sige at " På KomsiKomsa kan du finde en eller flere personer, til lige præcis den aktivitet du ønsker"
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld min ærlige udmelding, men det ville absolut ikke få mig til at kigge videre på din side.

Nu er det kun en hurtig ide, men noget som nedenstående ville virke bedre for mig, fordi:

1. Jeg kan gøre det hurtigt
2. Der bliver nævnt lige den type person jeg leder efter
3. Vedkommende venter allerede på mig, så jeg skal bare tage mig sammen

** På få minutter kan du finde din nye ven eller veninde, samarbejdspartner, kæreste, rejsekammerat... De er her allesammen og venter kun på dig**

Jeg siger ikke at ovenstående er optimal, men jeg mener at du skal arbejde på at finde de såkaldte "Benefits". Her er et par hints taget fra en engelsk side:

* How will they ultimately feel when they have successfully benefited from your service?

* What have they been prevented from doing that they can do now with your information?

* What feelings and joy will your service bring them? 

* What would your ideal client do with the extra time and money they’ll have after reading your information?


Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
wubi..jeg syntes absolut at din sætning lyder godt, og vil sikkert få mange til at blive nysgerrige..

Hvis jeg så skriver den hvor min velkomst text er nu. og med stor skrift..mon så ikke det vil være helt i øjet :-)

 

Men kunne godt tænke mig nogle designmæssige ideer også.. anden skrift type måske... andre fremhævninger på forside måske....anderledes menu måske... osv...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)