Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS! Online fotoalbum eller super billig fremkaldelse af 10x15 billeder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :



Photomax - den bedste fotoløsning på nettet!


Photomax er den mest nyskabende løsning til opbevaring af dine fotos - både dine nye digitale fotos men især dine uvurderlige gamle fotos på papir, negativer eller dias.


Vidste du, at dine gamle papirfotos har en udløbsdato? Det har de, tag fat i dine gamle fotos og bemærk at både motiver og farver er ved at forsvinde. Billederne bliver gradvist mere uskarpe og farverne forsvinder mere og mere. Det har Photomax en løsning på og til markedets laveste priser. Kontakt mig og hør mere om det. (kontakt@tingtiltumlinger.dk)


Gratis


Du kan få en ganske gratis konto til dine fotos - på www.tingtiltumlinger.myphotomax.com kan du oprette din konto. Den kan rumme 5 Gigabyte fotos - det er ca. 5.000 fotos. Du kan ganske gratis uploade dine fotos til din Photomax konto. Her kan du dele dem med andre og vi foretager hver eneste dag, året rundt en sikkerhedskopiering af dine fotos. Der er ingen krav om køb.

Tilmeld dig gratis på ovenstående link.

 

ELLER

 


Fremkaldelser af standard foto 10x15 cm til 0.89 øre

 

INGEN opstartsomkostninger eller forsendelsesomkostninger.

 

Du sender en cd-rom til mig med de billeder du ønsker fremkaldt (husk at skrive navn på, hvis du ønsker denne retur igen) til Lotte Christiansen, Granatvej 35, 3650 Ølstykke

 

Kvaliteten er super, billederne gives tilmed et tyndt lag lak, hvilket forlænger billedets levetid ift forældning af farve mv.

 

Betaling skal ske via netbank til følgende reg nr: 3434 konto: 3438800867 (bestilling er ikke gældende før betaling er registreret - skriv dit navn så jeg ved hvem pengene er fra)

 

Har du spørgsmål så skriv til mig (kontakt@tingtiltumlinger.dk)

 

Tilbuddet gælder kun maj måned

 

Leveringstid: ca. 2 uger


 

Vh Lotte Christiansen



Side 1 ud af 1 (1 indlæg)