Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.. Nogen der kender et godt sted at få fremstillet sine visitkort ?..
Det må gerne koste næsten gratis, og samtidig være af en god kvalitet.. Jeg står selv for designet af det og det hele..

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det skal være i den billige ende kan du kigge på http://www.rotation-media.dk/ og http://www.lasertryk.dk/ - kvaliteten ved jeg dog intet om.
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - Jeg kan anbefale et trykkeri der hedder partnerprint (se www,partnerprint.dk) Her kan du få lavet visitkort i en rigtig god kvalitet, til en meget lav pris - servicen er helt i top og leveringstiden er ca. en uge. Ring og få en snak med chefen, han hedder Jan - tlf. 55769046.

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale jessen i Valby...

- eller Valby lyntryk til hvis det er bare er en stribe visitkort uden alt for mange dikkendarer..

 

Mange nævner også Lasertryk her, men personligt har jeg dårlige erfaringer med dem..

 

Mange hilsner:

Thomas

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Alle dem i nu nævner, er der nogen hvor man selv kan designe sit visitkort, og så bare få det trykt ?..
For vil MEGET gerne selv kunne stå for designet, eftersom det jo er det som jeg beskæftiger mig med.

Har lidt overvejet http://www.rotation-media.dk/ .. kan man selv sende sit design til dem?.
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Send du bare dit design til dem.. Det kan man med alle trykkerier.. Husk bare at gøre dit materiale trykklart.

 

Mange hilsner:

Thomas

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Oki, fair nok... Hva mener du med trykklar ?..
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal lave grafikken i en ordentlig opløsning (typisk 300 dpi), og ikke bare 72 dpi som man oftest nøjes med til webbrug etc., ligeledes skal du anvende CMYK farver i stedet for RGB for at få det bedste resultat.
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Laver du kortet i illustrator eller indesign/quarkxpress..?? og hvilken version..??? eller andet..??

Al grafik og billedmateriale bør være i 300 dpi.. og .TIFF/EPS. ( Husk hvis dit logo er lavet i 72 dpi kan man ikke bare uden viderer lave det til 300 dpi..)

Logo materiale lavet i illustrator skal helst være outlinet .EPS.. Outlinet så du ikke får problemer med din typografi. Er lidt ærgeligt hvis typografien ændrer sig. Men jeg tror du har lavet dit logo i photoshop så der er det ikke noget problem..

Enten cmyk defineret eller pantone hvis du nøjes med at køre det i 2-3 farver..

Husk at inkludere fonts hvis du laver en trykklar PDF osv...??

 

Mange hilsner:

Thomas

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)