Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
www.hedahl.dk laver puljetryk om onsdagen, så hvis du sender filen i dag, så kan du få visitkortet med i trykken i morgen :-)
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt Discountprint et par gange. Det fugerer på den måde at man bestiller sit print via deres webside og uploader en PDF fil med trykket på. Man kan på forhånd se prisen, og så kommer det inden for en udes tid.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
  I MediaMouse er vi pt. ved at samle sammen til at køre en Amino-pulje med vores høj-kvalitets "Finske visitkort".

 

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981

Så hvis prisen ikke er altafgørende, men du godt vil betale lidt ekstra for en god kvalitet, så kan du altså få 250 stk. Finske visitkort til 500 kr.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger Rotation Media som der her er nævnt, og har ganske fine erfaringer med dem.

Jeg vil dog anbefale at man undgår det aller billigste tilbud, og tager en lidt bedre kvalitet der kun koster ganske lidt ekstra.

Vi har en enkelt gang modtaget en sending med en lille trykfejl. Vi fik en pæn rabat uden problemer. Så kun positive oplevelser fra vores side.

 

Vi har IKKE fået designet vores visitkort hos Rotation Media, og det var der ingen problemer i. Vi har siden fået designet et special visitkort/ mikrobrochure, som jeg er ganske tilfreds med.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Som nævnt kan www.discountprint.dk netop bruges til den slags opgaver.

Alt hvad du skal bruge er dit færdige layout i en PDF-fil og ganske rigtigt som der også er skrevet her på siden skal opløsningen være 300 DPI og hvis der er fuld farve eller billeder til kant skal du huske at lave dit layout i en overstørrelse på 3 mm. Desuden skal tekst være min 5 mm væk fra skærekanten for at opnå det optimale resultat.

Og så skal du gemme PDF-filen i CMYK farver og huske at inkludere dine fonte. Så er din fil trykklar.


Herefter kan du bruge Discountprint online til at finde lige præcis den produktion og pris der passer dig. Du bestiller og uploader din PDF-fil på siden og får sendt produktion helt hjem til døren med posten.

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Brian,

Velkommen i "reklamebranchen" - :-)

Du kan altid sende dine egne designs til trykkerier - det er en helt normal fremgangsmåde. Faktisk vil jeg sige til dig, at du skal være ofte skal være MEGET obs på, at det du sender til dem, er klar til tryk! Mange trykkerier - f.eks. Lasertryk - stiller ikke spørgsmål til det job/materiale du sender dem - de trykker det du sender og sådan er det bare!! Det kan måske virke lidt underligt - men deres pris er lav, så de forventer det de får er KLAR til at trykke. Det betyder dog ikke, at du ikke kan spørge dem til råds. Bemærk lige, at jeg hverken taler for eller i mod lasertryk - de er blot brugt som eksempel.

Om det ene trykkeri er bedre end det andet - tja, der er ingen tivl om der er STOR prisforskel på trykkerie - men sandelig også de materialer du får i den anden ende! Jeg har PT. en ordre på brevpapir til en kunde hos lasertryk - såfremt I ønsker det, så skal jeg gerne vende tilbage med en melding på kvalitet etc. i forhold til prisen!

Når man laver sit materiale trykklart, så betyder det, som der beskrives flere steder, at man skal sikre sig, at billeder mv. er min. 300x300dpi - alle farver SKAL være CMYK sepereret (eller pantone farver - det kan de fleste trykkerier også håndtere!) - faktisk er der trykkerier, der ikke vil have RGB! Endvidere skal du lave et filformat, som trykkeriet kan håndtere - enten prepress PDF eller det format de beder om. Endvidere har rigtig mange trykkerier et specielt "PDF-jobformat", som filen skal genereres efter. Denne fil kan oftest findes på deres hjememside og gemmes sammen med dine andre PDF-jobformater.

Så er der typisk forskel på om det er off-set eller digitaltryk! Off-set vil oftest kun have et stk med skæremærker mv. - f.eks. et visitkort, som de så selv fordeler på papiret. Omvendt vil digitalt tryk ofte have flere på samme ark - f.eks. "9 op" på en oversize A4 - HUSK skæremærker!!

Selvom vi er i samme branche, så er du altid mere end velkommen til at tage fat i mig, hvis du spg. omkring "tryk-klare" filer. Jeg vil gerne assistere dig på bedste vis - jeg har efterhånden en rigtig god erfaring med kontakt og dialog med trykkerier!

Fortsat rigtig god aften - og i øvrigt held og lykke med dit projekt.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Jeg har fået lavet visitkort, flyers, plakater, brevpapir m.m. hos partnerprint og kan kun varmt anbefale dem....
Fordi det var første gang jeg skulle bestille endte det med at de mere eller mindre måtte guide mig igennem hele processen i telefonen, bl.a. med skæremærker osv. Og først 3. gang jeg sendte materialet til dem var det helt tip top. Servicen er i top og kvaliteten af mine tryksager tror jeg ikke bliver nemt at finde til en bedre pris.

:-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

Jeg kan klart anbefale K5M.dk. Flemming der er er ejer, er også amino:-)

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Bruger www.print2people.dk fordi det er nemt, kvaliteten er god og prisen fair.
Du uploader dit billede, trykker bestil og du får dine visitkort med posten et par dage senere.
Noget nemmere end at maile frem og tilbage med trykker.
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun give Mette ret. Partnerprint.dk leverede varen professionelt, på rekordtid, og kvalitet og pris var helt i orden. Fik 1100 visitkort indenfor 48 timer efter at jeg havde bestilt










 










Side 2 ud af 5 (45 indlæg)