Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop programmer, hvad findes der ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Min kammerat som ejer en motorcross-onlineshop og har bedt mig om at lave hans hjemmeside.

Jeg er ikke så meget inde i webshop's og synes at alt hvad jeg søger på skal man betale et månedligt gebyr eller en % af indtægten, kan det være rigtigt ?

Findes der ikke nogen programmer man køber én gang for alle og selv styrer ?

Og så har jeg også et andet spørgsmål til sådan en webshop, hvordan tilmelder man sig så køberne kan betale med Dankort/Visa og hvad koster det (ca.) ?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

smukkehansen:

Hej med jer!

Min kammerat som ejer en motorcross-onlineshop og har bedt mig om at lave hans hjemmeside.

Jeg er ikke så meget inde i webshop's og synes at alt hvad jeg søger på skal man betale et månedligt gebyr eller en % af indtægten, kan det være rigtigt ?

Hmm. Nej. Jeg betaler selv kun for webhotellet og betalingsgateway/PBS. Årligt.

smukkehansen:
Findes der ikke nogen programmer man køber én gang for alle og selv styrer ?

Jeg bruger selv MagentoCommerce fra magentohotel.dk -Det virker rigtig godt.

smukkehansen:
Og så har jeg også et andet spørgsmål til sådan en webshop, hvordan tilmelder man sig så køberne kan betale med Dankort/Visa og hvad koster det (ca.) ?

Det hele klarede Magentohotel.dk for mig. Jeg havde dog en indløsningsaftale fra tidligere. Efter jeg bestilte, gik der ca 20 min. til jeg fik logins til min magentoshop. dansk sprog og dankort modul installeret. UB.  Hotellet koster 600 /år,  Dankort 1500 /år. excl moms.

smukkehansen:
Med venlig hilsen
Jesper Hansen

/Hus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Hvis du er meget på bar bund så du nok have lidt viden for at kunne rådgive din ven godt, så jeg vil anbefale dig/jer at i lige får læst om hvad det igrunden er i har med at gøre. Jeg kan varmt anbefale dig at læse ebogen "webshop-hvordan" der gennemgår alt fra forretningsmodel til opsætning af diverse webshop og tilmelding til f.eks PBS osv. og så ikke at forglemme tip til at få godt gang i salget. Når du har læst den vil jeg varmt anbefale ebogen "epusher" det er en langt bog om salgsoptimering fra a-z.

Tag evt. fat en nogle erfarne ekøbmænd og hør dem om gode råd spørg dem om hvad de bruger af systemer, leverandører, designere, markedsføring, seo osv.

Held og lykke med projektet

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skulle have interesse så kan vi levere en "købeløsning" til din ven. Altså er der ikke tale om nogen løbende udgifter som skal betales til os (der skal naturligvis betales til pbs, betalingsgateway og hosting, som med alle shops)

Du kan lige kontakte mig på psj@taketwo.dk så kan vi tage en lille snak om, hvorvidt vores løsning kunne være noget for jer.

Mvh Peder

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Smukke :)

 

Jeg kan varmt anbefale Prestashop det er en open source løsning. Quickpay leverer et betalings modul som passer dertil!!!

 

Jeg har bygget HOTmilk.dk som sælger gravidtitets og ammebh er op ved brug af denne løsning. Synes den holder hårdt - Det er lækkert selv at have styring med shoppen - ikke at være bundet til en udbyder :)

 

Held og lykke med projektet

 

kh

Sif Neo

www.HOTmilk.dk  //  www.rathersoundthansafe.dk  //  www.rathersoundthansafe.com

Fra København NV
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af Jer erfarne PrestaShop brugere der kan fortælle mig hvordan jeg i al verden får koblet Quickpay's modul på? :-D Jeg er simpelthen helt blank på det område..

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige gået i gang med at lave en Web-shop vha. af Prestashop.

Ifølge ePay er Prestashop klart den bedste gratis shop i øjeblikket og nem at gå til.

ePay  kan også GRATIS hjælpe dig med ansøgningen til PBS m.m.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KapperDK:

Er der nogen af Jer erfarne PrestaShop brugere der kan fortælle mig hvordan jeg i al verden får koblet Quickpay's modul på? :-D Jeg er simpelthen helt blank på det område..

Kan du finde ud af at bruge FTP?

Kopier alle filer fra den downloaded ZIP-fil over i mappen ../prestashop/modules/quickpay på dit Web-hotel.

Aktivering af betalingsmodul:
· Now enter your admin area of you PrestaShop.
· Click the “Modules” button at the top menu.
· Find the Quickpay module in the list of payment modules.
· Click the “install” button.
· Click the “configure” button in order to setup the module with your merchantnumber

Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - hjælpe er nået frem :)

Pestashop + Quickpay er en rigtig god kombi!

 

Rigtig god fornøjelse og ha det smukt

Sif

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:
Ifølge ePay er Prestashop klart den bedste gratis shop i øjeblikket og nem at gå til

Hvor dælen skulle epay dog vide det fra?

Jimmy

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)