Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere hjælper hinanden på frivillig basis – sådan!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilbage i februar måned oprettede jeg en tråd her på Amino omkring hjælp til udarbejdelse af en grafisk profil til foreningen YEAD. En forening for unge iværksættere som alle har deltaget i Young Enterprise's company programme, og som ønsker at vedligeholde deres iværksætterinteresse og netværk. Som selvfinansierende forening er kassen blevet tom, så vi har/havde ingen midler til at købe os til et redesign af vores præsentationsmateriale, derfor spurgte vi i en tråd herinde om nogen kunne have interesse i at sponsere os med udarbejdelse af en ny profil som skulle dække foreningen repræsentativt.

Vi modtog en stak henvendelser via PM, nogen faldt fra da vi annoncerede hvad opgaven gik ud på, da den var temmelig omfattende. Til sidst stod vi tilbage med en virksomhed som bare stod klar til at give os lige præcis den profil og det signal til omverdenen som foreningen ønskede. Logomotiv og Rasmus var klar til at kaste sig ud i opgaven, som ville have et noget krævende omfang. Efter flere telefonsamtaler og lidt startproblemer fra foreningens side fik vi fremskaffet alt materiale som Logomotiv skulle bruge for at kunne starte på opgaven. Under hele forløbet har kommunikationen mellem Logomotiv og YEAD været fremragende, vi har set en virksomhed som virkelig har kæmpet for foreningens image, og været virkelig kreative trods dette var en frivillig donation. Vi modtog det første udkast til et nyt design af YEADs materialer, alt indenfor brevpapir til visitkort m.v. og de havde ramt lige plet. De havde designet et nyt design til foreningen, men samtidig lå der en baggrund for hvorfor de havde valgt at lave tingene som de havde SÅDAN! Jeg vil gerne på vegne af YEAD rose Logomotiv for deres fantastiske indsats og indgang til tingene, og jeg kan kun sende de varmeste anbefalinger til andre brugere her på Amino samt deres netværk til at benytte dette firma hvis man skal have udarbejdet en grafisk profil – man ved at man får et stykke arbejdet som er veludført helt til fingerspidserne. Tusind Tak Logomotiv

På vegne af YEAD
Jacob Nielsen
Bestyrelsesmedlem

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot svar og tilbagemelding  - hvornår kan vi se resultatet?

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/17/2006 3:34:25 PM
Forfatter: Claus A.
Flot svar og tilbagemelding - hvornår kan vi se resultatet?




Jeg vil arbejde på at få lavet en side hvor man kan se alt hvad Logomotiv har udarbejdet for YEAD, eller måske vil Logomotiv gerne selv vise resultatet frem med glæde!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

Tak for den fine anbefaling. Det har været en spændende opgave indtil videre og jeg synes også der har været en god dialog gennem projektet. Jeg synes resultatet og jeres tilfredshed er et fantastisk eksempel på at man sagtens kan arbejde sammen om store projekter fra hver sin ende af landet, endda uden at have set hinanden.
Udpluk af den grafiske profil for YEAD kan ses på disse links:

www.logomotiv.info/yead/brev.jpg
www.logomotiv.info/yead/visit.jpg

Tankeboblerne symboliserer drømme, som fylder hovedet på en ung iværksætter og er blevet det gennemgående designelement.

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)