Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere og ideer....

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg sidder med nogle ideer, som jeg godt kunne tænke mig at drøfte med et par andre iværksættere, eller nogle der vil være det.

Er der andre herinde som mig, der mangler en eller 2 partnere at starte noget op sammen med ??

 

Og hvordan lufter man sine ideer, uden at risikere at andre sjæler ideerne fra en ??

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/17/2006 5:36:06 PM Forfatter:komsikomsa.dk
Hej.

Jeg sidder med nogle ideer, som jeg godt kunne tænke mig at drøfte med et par andre iværksættere, eller nogle der vil være det.

Er der andre herinde som mig, der mangler en eller 2 partnere at starte noget op sammen med ??


Og hvordan lufter man sine ideer, uden at risikere at andre sjæler ideerne fra en ??


 

Jeg mangler en gang imellem en anden IT mand / Kvinde til drøfte ideer i et mindre uformelt forum, så det handler vel i bund og grund om tillid?

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror nødvendigvis ikke som udgangspunkt, at du skal være så bange for, om nogle vil stjæle din idé. Selvfølgelig er der ingen grund til at lægge hele forretningsplanen på bordet - men des flere nødvendige oplysninger du giver, des flere input og tilbagemeldinger vil du få. Og jo flere du fortæller det til - jo sværere er det at stjæle ideen!

Jeg har for eksempel i en periode siddet på iværksætterkontor med een, som altid var så hemmelighedsfuld og holdte kortene så tæt ind til kroppen, at det var helt umuligt med gensidig sparring. Ville ikke fortælle til nogen, hvad hans forretning egentlig drejede sig om og var samtidig altid så frygtelig klog, når det drejede sig om at rådgive andres om deres ideer. Til sidst kunne ingen tage ham alvorligt, og han ende med at flytte fra huset, da han ikke syntes, miljøet gav ham nogle brugbare input og sparring.

Nej - netop....

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja ved godt at man er nødt til at åbne op, men vil helst møde en eller 2 stykker med samme behov som mig for sparring og fortrolighed...
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg har det lidt på samme måde.. jeg er bange for at lufte min ide for meget! :-) Så ind til videre bliver kortene holdt tæt - meget tæt - ind til kroppen :-)

Jeg har tidligere oplevet at have en god ide som blev nuppet.. og det er en træs fornemmelse!

Så nu venter jeg denne gang med at afsløre for meget før det mere eller mindre står klar til start.
Jeg har dog indvoldveret min erhvervschef og andre "proffe", da jeg jo ikke får meget feedback hvis ikke de ved hvad jeg har af ideer.
Dog synes jeg det er meget lærerigt at læse med i indlægene her i forumet :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg vil meget gerne indgå i en sparringsgruppe, hvor man kunne hjælpe hinanden - herunder en it mand/kvinde.

 

Hvordan kan vi imødekomme behovet om sikring af, at man roligt kan lufte sine tanker under fortrolige omstændigheder..forevisning af ren straffeattest (lidt ment som en joke og skal alligevel opfattes som startskud til diskussion om, hvordan det vil kunne lade sig gøre!!).

 

For mit vedkommende vil jeg da gerne lægge ud med at sige, at jeg ikke vil have problemer med at leve op til krav om fortrolighed - i den sidste ende er det jo mig, det vil gå ud over, hvis jeg brød fortroligheden - og det er jeg ikke interesseret i - jeg mister jo på den måde noget af min troværdighed.

 

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Har det ligeledes på samme måde. Er bange for at fortælle alt hvor meget, indtil konceptet er helt færdigudviklet. Men det er jo netop i udviklingsfasen at sparring er vigtig.

Jeg er interesseret i at indgå i en gruppe, på den ene eller anden måde.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - jeg er som du måske ved, altid klar på nye idéer. Jeg har en del
erfaringer fra nettet osv. - derfor må du gerne tilføje mig til msn:
jesperskov@msn.com eller sende en mail til: jesper@websilent.dk ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/17/2006 5:36:06 PM
Forfatter:komsikomsa.dk
Jeg sidder med nogle ideer, som jeg godt kunne tænke mig at drøfte med et par andre iværksættere, eller nogle der vil være det.




Jeg er også klar til at deltage med lidt sparring om projekterne.

Men hvis du vælger at lukke lidt op for posen, sidder der jo masser af forskellige folk her på amino, som kan have lige nøjagtigt det input du har brug for.



Alt om både i Danmark

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Er dine ideer inde for IT eller internet.??

 

Hvis du er bange for at sige for meget, kan jeg oplyse dig om der er noget som hedder en "Secrecy Agreement" som er udvilket af NOIS og IT.

 

Det er jo bare at udfylde sådan en, hvis du er bange for folks troværdighed, hvilken jeg godt kan forstå. man siger en masse uden at mene det. Så nogen gange skal man sku passe på.

 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)