Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere og ideer....

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Skal vi finde en konkret aften til netmeeting og finde nogle rammer, hvor under sparringen  kan foregå?

 

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg synes det lyder som en god ide Kim,
hvorledes havde du tænkt dig at et netmeeting skulle forløbe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kunne jo finde en aften, hvor vi mødes over messenger eller skype eller noget helt 3.

 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også frisk på at deltage.

 

Har mulighed for netmeeting over ip telefon, hvor vi kan lave telefonkonference. Kan lave det så man bare ringer ind og automatisk kommer med. Kan være op til 7 personer.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jamen hvis I har behov for en iværksætter, som har prøvet kræfter med lidt af hvert og nu har kapitalen til nye projekter, så er jeg med.

 

Sparring er altid sundt, uanset hvilken branche man er i. Jeg forstår udemærket at man er lidt påpasselig med at udgive for mange detaljer, men som det også tidligere er nævnt, så sidder der mange folk og kigger med her på amino.dk. Personligt skriver jeg ikke så mange indlæg, men når der dukker nye spændende ideer/projekter op, får de som regel en PM :)

 

Fang mig her så kan vi evt. lave nogle sparringssessioner på messenger el.lign.: MSN: olinkenneth@hotmail.com Mail: olin@kein.dk

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cuno

Det lyder faktisk interssant med ip telefonmøde - kunne du konktretisere, hvordan det foregår - er det via fx Messenger?

 

Hej Olin

Jeg synes, det lyder spændende med, at du vil indgå i sparring - det kunne jeg godt tænke mig at gøre brug af..

 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
IP conference foregår via min egen IP telefonserver med softwaretil dette.

 

Jeg opretter et nr, so man kan ringe til. Bruger du selv IP telefoni (ikke Skype), så er det gratis, men du kan ligeledes ringe fra fastnet eller mobiltelefon. Så kan du selv vælge den telefon du foretrækker.

Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :


Hvis du er bange for at sige for meget, kan jeg oplyse dig om der er noget som hedder en ''Secrecy Agreement'' som er udvilket af NOIS og IT.


Det er jo bare at udfylde sådan en, hvis du er bange for folks troværdighed, hvilken jeg godt kan forstå. man siger en masse uden at mene det. Så nogen gange skal man sku passe på.



 

Ikke for at virke paranoid, men vær opmærksom på, at en fortrolighedsaftale normalt kun beskytter imod at informationsmodtageren fortæller det fortrolige videre, ikke imod at modtageren selv udnytter informationerne til at lave et tilsvarende produkt! For at beskytte sig imod førnævnte, skal man huske at indføje en såkaldt "non-competition klausul" i fortrolighedsaftalen, og så er det ikke sikkert at der er mange, der ønsker at underskrive aftalen, idet de jo ikke på forhånd ved hvad de andre går og roder med og derfor ikke har lyst til at begrænse deres eget fremtidige udfoldelsesområde. Det er lidt ligesom hønen og ægget...

Ovenstående kan dog løses lidt uformelt, ved at man ved stiftelse af en ERFA-gruppe laver et fælles dokument indeholdende bl.a. en fælles fortrolighedsaftale - og ved at opfordre alle til at overveje hvor meget de egentlig bør "lukke op for posen" under møderne...

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen..

Nå er der kommet noget sparring ud af tråden, så vil jeg da gerne høre om det... :-)

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Nu var det jo dig, der startede tråden, så for mit eget vedkommende, kan jeg sige, at jeg venter på forfatteren tager initiativet og starter sparringen... (eller koordinerer hvad/hvordan vi gør)

 

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)