Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.mydreamchild.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har nu været i luften med vores webshop www.mydreamchild.dk i ca. 3 mdr. I den forbindelse vil det være super konstruktivt for os at få jeres vurdering af webshoppen.  Det gælder både rent grafisk og funktionsmæssigt. Det lige fra 1. første gangs-indtryk til betalingsprocessen. (køb da gerne noget :-))

 

Ser frem til at høre fra jer....

Hilsen Tommi

MyDreamChild

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommi.

Fin butik.

Funktionsmæssigt er der vist ikke så meget at komme efter, bortset fra at det tog mig lidt tid at finde "Køb" knappen når man er inde på et produkt. Jeg ville måske placere den lige efter de drop-downs, hvor man vælger str og farve. Det ville være mere logisk.

Designmæssigt er det en pæn og simpel side, men lidt for rodet på forsiden efter min smag. Der er utrolig mange kasser, produktkategorier, produkter, billeder, flash osv. Jeg ville nok forsøge at samle dine tre-fire små headerbilleder foroven (der hvor jeres logo er) til ét samlet billede. Derudover ville jeg nok bytte rundt på "topsælgere" og "mærkerne", som står for oven. Topsælgere eller tilbud skal være noget af det første man ser på sådan en side.

Håber det kunne bruges til noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommi

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal formulere det uden at det bliver subjektivt og formeget smagsdommeri-agtigt. Jeg vil sige at det er en ganske fin shop og det er nok det der er at sige om den. Du er i et marked som er ultra presset i øjeblikket og hvor konkurrencen er massiv og så laver du en løsning der stort set ligner 80 % af alle dine konkurrenter. Hvis ikke du kan differentierer på konceptet og hele din forretningsmodel så skal der virkelig noget ektra for at du får en større andal af markedet en dine konkurrenter.

Og din shop gør ikke noget som dine konkurrenter heller ikke gør.For det første skal du da som minimun have en federe og lækre løsning end din konkurrenter, dernæst skal selve købeoplevelsen være meget federe, der er rigelig af inspiration af hente hos andre webshops.

Hvorfor tænker du ikke lidt ud af boksen, laver noget som ikke er så standard eller i det mindste supplerer din webshop, evt. en side der sammenligner priser mellem dig og nogle konkurrenter, eller en børnetøjssøgemaskine (ala det SAS har gjort med flyafgange på Momondo eller hvad den nu hedder.) eller en super fedt kollektionsside med de nyeste designs osv., eller laver en side med tips til at style de små prinser og prinsesser, der er så mange ting man kan lave, det er bare med at komme igang.

Jeg ved godt at det koster både tid og penge, men jeg mener bare at du skal være mere kreativ og fræk hvis du skal nå en god position i dette markede. Og ikke alt behøver at koste penge det er mere tanke gangen jeg er ude efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ups der fik jeg trykker "gem" lidt for tidligt.

Det er ikke ment som nogen kritik, jeg synes bar der er så mange om budet og der er så få der gør en forskel.

De fleste mere etablerede har jo budgettet til markedsføring og seo, så de skal nok tjene godt eller bedre, men for dig er måske lige er starte, er det nok ikke lige de store budgetter som kan bruges, så derfor er mine råd tænk kreativ, kreativ og kreativ.

Du behøver ikke at kommenter mit indlæg, det er bare ment som lidt inspiration og et godt råd, håber det kan hjælpe dig lidt.

Fra København
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hennig

 

Og tusinde tak for dit svar. Hvor er det fedt at få en feedback på denne måde. Man bliver jo ofte lullet i søvn af sine egne idéer....

Hilsen Tommi

Fra København
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Super med din kritik. Den vil blive taget med når vi går i luften med v2.

Hilsen Tommi

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)