Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør i forbindelse med webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Er helt ny i dette forum, så jeg håber jeg har valgt den rigtige "afdeling".

Skal igang med en webshop og har besluttet at anvende DanDomains shop. Der skal dog være mulighed for at lave automatisk opdatering af produktbeskrivelser, billeder mm, som hentes fra en anden FTP-server.

Iflg. DanDomain er det nødvendigt at der skrives et mindre program, som læser informationen ind, hvorefter det kan anvendes i shoppen.

Er egentlig på jagt efter en freelancer, som kan være med til at løse dette i løbet af en 14 dages tid.

Er der nogen herinde som har erfaring eller kan anbefale nogen, som tidligere har prøvet at lave dette?

Søren







Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor vælger du ikke dit eget system.

 

Vi har leveret en hel del eShops, og hjælper gerne med programmering. Koden er OpenSource, som vi tilpasser efter din behov. Din kode, og ikke nogle yderligere omkostninger.

 

Du er velkommen til at indhente et uforpligtigende tilbud.

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dvs. det der skal laves, er et program der automatisk henter data fra en "ekstern" server (ftp-serveren), og indlæser de hentede informationer i den database fra DanDomain ?

Hvis det er korrekt, lyder det til at være en opgave jeg godt kan overkomme. Det kommer dog an på hvilket format dataerne har på serveren.

Du er velkommen til at kontakte mig på, og du må meget gerne komme med detaljeret oplysnigner om det du ønsker.
webmaster@kn2.dk

-------------

Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige været på seminar hos Dandomain. De har eksterne firmaer, som kan hjælpe med opsætningen. De anbefalede varmt cyklopstudio.dk. Det bedste ved Dandomain, efter min mening, er deres hotline. De er utrolig hjælpsomme.

Med venlig hilsen

Jette J 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)