Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektkonsulenter søges til salg af boliger i udlandet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 

Vi mangler flere projektkonsulenter til salg af ferieboliger i udlandet.

 

I Firmaet Sunliving arbejder vi med projekter i Frankrig, Spanien, Italien, Bulgarien, Østrig, Tyrkiet, Florida/USA og Thailand.

Vi søger folk der har interesse for i boliger i udlandet, du har måske en speciel interesse i et enkelt land som du ønsker at beskæftige dig med, du har måske selv bolig i udlandet, du er serviceminded og ærlig.

Du har måske et stort netværk, eventuelt lokalt hvor du bor. Du er måske medlem af en forening – sport, social, politisk eller andet som kunne indeholde potentielle købere. Vi hjælper dig med at komme i gang ved eksempelvis at holde inspirationsaftener i din forening eller andre spændende tiltag. 

 

 Du kan deltage i de arrangementer vi afholder, herunder messer, inspirationsmøder og lign. 

Som projektkonsulent for Sunliving sættes du grundigt ind i de projekter vi aftaler du skal sælge på. Du skal besøge dine valgte projekter i den første tid du er tilknyttet, så du er helt inde i hvad det er du sælger.
 
Du er ikke ansat men tilknyttet os. Din løn afhænger af indsats og netværk.

 

Jeg har en PDF med yderligere beskrivelse, men jeg kan ikke finde ud af om man kan uploade på Amino, skriv til mig på bn@sunliving.dk, send en PM eller skriv i tråden, så jeg sender jeg gerne mere info.

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)