Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præmie til mailmagasin om rejser i Eruopa?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære aminoer.

Inden længe skulle jeg gerne i luften med et nyt godt koncept. Det bliver et mailmagasin om rejser i Europa. Til åbningen vil jeg meget gerne starte op med en attraktion konkurrence, som skal lokke folk ind og gøre dem opmærksomme på os, og selvfølgelig tilmelde sig vores service.

Men mit problem er bare at få fat i en god præmie, som rammer min målgruppe. Som egentlig er lidt stor, bare de lidt mere rejseinteresserede af slagsen. Jeg har prikket lidt til rejsebureauerne og hørt dem ang. rejser, men det er ikke så meget de gør noget i - og de mener også det er en lidt stor præmie at sponsorere ud.

Jeg vil høre om der er nogle herinde, som er interesseret i evt. at sponsorere en god præmie. Det vil give jer meget god markedsføring, plus meget mere. Har i et forslag til en anden præmie, så vil jeg også meget gerne høre fra jer.

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte lige at få med i går, hvis i har en præmie i vil sponsorere - så
må i gerne skrive til: jesper@websilent.dk , hvilket i også må, hvis i
bare ønsker mere info om mulighederne...

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

 

Har du prøvet at kontakt forlag der udgiver rejsebøger: Politiken (turen går til../rejsen rundt i/visuelle guide) Schultzs forlag har en serie om storbysferier i Europa. Aschehoug er begyndt at impoter Lonely Planet (eng. sproget) Scanvik som impoter eng. bøger har rigtig mange rejsebøger og kort på engelsk. Prøv et Nordisk korthandel i Studiestrædet Kbh.

Prøvet evt. en boghandelerkæde hvis forlagene ikke vil.

 

Held og lykke

 

Bogormen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en god idé - den vil jeg tage op til overvejelse.. Flere bud modtages gerne ;-)


// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)