Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle på Amino,



Så kom jeg endelig ud af busken og fik skrevet et indlæg.



Først tak for et godt og interessant forum for iværksættere - Thumbs up, Martin!



Jeg har lanceret webshoppen KidsFashion.dk og vil gerne have jeres vurdering af design, opstilling af produkter, menuer, tekster osv.



Det ville være virkeligt lækkert med nogle andre øjne på shoppen.



På forhånd mange tak




 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Jeg kiggede længe efter forsendelsesomkostninger - men fandt dem ikke!

Kan jeg først se omkostningerne når jeg har oprettet en ordre? I givet fald synes jeg at det er en mangel...

Ellers er det en meget overskuelig shop.

mvh Carsten
Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

 

Det var godt nok hurtigt svar :-)

 

Jeg har skrevet prisen på 49 kr,- under menupunktet Købsinformation i bundmenuen. 

 

Har du et forslag til andet sted det burde anføres?

 

Mvh. Morten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager - fandt selv prisen på 49 kr.

mvh Carsten




Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal ikke gøre mig til ekspert på webshops, men jeg synes den er meget fin og overskuelig, pænt afstemt med vedkommende informationer om firmaet - faktisk kunne jeg godt se mig selv handle hos Jer.

Eneste detalje jeg fandt spøjs.... billedet på kundeservicesiden - det er godt nok stort - kunne det ikke downsizes, så det passer til indholdet.

Held og lykke!

Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Jeg syntes ligeledes det er en rigtig fin shop I har fået stablet på benene.



Jeg kan se I anvender et standard shopsystem og i den forbindelse syntes jeg, at det er lækkert at se at I alligevel har brugt energi på at gøre den unik i dens udseende. Gode harmoniske farver og professionelle varebilleder.

Det eneste jeg ikke er helt så vild med er Jeres logo. Syntes måske det lidt for meget blot ligner noget WordArt...



Hvis Jeres leveringspris er fast på de 49,- kunne I måske overveje at lave et lille skilt I Jeres header, hvor I synliggjorde det..

Men alt i alt en rigtig fint shop, som jeg vil ønske Jer alt mulig held og lykke med.



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Overvej følgende:


Nyhedsbrevene. Nyhedsbreve burde skabe loyalitet og sælge flere varer, men alligevel melder brugerne fra i stor stil og opfatter i værste tilfælde dit nyhedsbrev som spam.



Indkøbskurven. Som I supermarkederne burde indkøbskurven være fyldt med mange varer og skabe et sikkert salg. Alligevel taber netbutikkerne kunderne i 60% af tilfældene lige netop, når de står og venter ved "kassen"!



Betalingen. Det burde være ligeså nemt som i en fysisk butik at køre sit dankort igennem terminalen. Alligevel er danskerne bange for at betale via nettet og finder det besværligt f.eks. pga. manglende betalingsmuligheder og dårlig vejledning om forbrugerbeskyttelsen.



Den personlige betjening. Kunder elsker at modtage særlig behandling og føle sig velkomne. De fysiske butikker bruger stadigt flere kræfter på at fortælle om sit personale. Hvorfor finder man ingen netbutikker, hvor personalet byder én velkommen, når man træder ind på forsiden i butikken?



Synligheden. Alle internetbutikker ville gerne ligge på nettets svar på Strøget i København. Alligevel lever mange en stille tilværelse, fordi de ikke evner at gøre sig synlige. Det gælder både på søgemaskiner, men også i de fora hvor net shopperne typisk færdes.



PR. Internetbutikker finder det til tider vanskeligt at visualisere budskabet om en spændende og inspirerende butik overfor medierne. Men det er slet ikke så svært endda!

Det er sundt at starte der og se, hvordan det står til :-) Jeg hjælper gerne til, hvis jeg kan på de punkter. Især den personlige betjening - kender så at sige ingen danske webshops, der tænker i de baner, selvom undersøgelser viser, at det er meget afgørende for forbrugerne.



Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

 

Jeg synes det er noget irriterende, at man ikke kan se, hvilke størrelser tøjet er til før man vælger et stykke tøj og ser på listen med Vælg størrelse. Klik med musen er kedeligt som kunde, men forgæves klik er endnu kedeligere.

 

 

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke kigget meget, men vil da nævne at der under spørgsmålet : Hvordan sender I pakkerne afsted mangler noget tekst.

 

Mvh

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager den sene feedback fra min side. De fejl der er påpeget er nu rettet til, og de lidt mere tunge ændringer selve den måde man ser størrelser på er taget til overvejelse. Dog står der f.eks. under "Lille Laban" og "Nini" at tøjet er fra 0-6år. Men det er klart at man så lige skal klikke ind for at læse den tekst.



 



Umiddelbart synes jeg bare hurtigt menuen kan blive uoverskuelig med alt for mange under kategorier.



 



Tak for den hurtige og konstruktive feedback!


Mvh. Morten
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)