Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af sjove og E-mail adresser

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Man er jo nødt til at undersøge tingene før man udtaler sig, så derfor har jeg naturligvis været rundt på dit site.

Jeg vil forresten gerne rose designet på WEBCREATE. Det er virkelig lækkert. Du har bare lavet en rimeligt skør ting, som jeg gerne vil pointere så du kan tænke lidt over den.

På forsiden skriver du:
"Hvis du aldrig har hørt om os, er det ikke din skyld.
Vi er et mindre østjysk web/internet bureau med begge ben placeret i
den jyske muld. Vi snakker DANSK og slynger ikke om os med dyre
tekniske ord."

Kigger man så lige ovenover, ser man dit engelske slogan "We create solutions for the future". Det spoiler lige det jydske stemningsbillede :)

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt lide din omhyggelighed - ros for det

Det er da altid rart at høre at folk kan lide ens grafiske arbejde.

Helt enig at sloganet med at mit slogan, ikke passer helt overens med teksten. det har også pint mig længe, men jeg har ikke lige fundet på et super slogan på dansk (jysk) endnu. - måske "Vi skaber værdier for dig" hmmm tænker lidt videre....
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten

Jeg er delvist enig med flyhigh. Min største bekymring ville være, at man bruger markedsfører et domæne man ikke ejer.

Nu kan jeg dog ikke se det helt geniale i sådan en emailadresse, men det er da ikke utænkeligt at det vil passe genialt i visse sammenhænge.

 

"Helt enig at sloganet med at mit slogan, ikke passer helt overens med teksten. det har også pint mig længe, men jeg har ikke lige fundet på et super slogan på dansk"

 

Er det ikke bare at oversætte dit fine engelske slogan?

"We create solutions for the future"

Vi skaber fremtidens løsninger eller

Vi skaber løsninger for fremtiden

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal helt klart ude til handelsskoler og 9 -10 klasse med sådan noget, de snakker som bare fanden, så kan bare et par stykker lige sådan noget, så skal de nok få det udbredt uden de egentligt selv ved det.


Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Mailm@nd... ;--)

Hehe... retro, udpint internet-joke eller seriøst forretningskoncept... jeg hverken akn eller vil kommentere på det, andet end at du da fik mig til at flyve direkte ind og tjekke om fen.dk var ledigt så jeg kunne lave fotogr@fen.dk - Så jo, jeg tror jeg vil vælge at sige dit koncept holder 100!!

Prisen kan vi så diskutere... aldrig i livet om jeg ville betale 1000, eller 750 for dens sags skyld for et års mail... giv mig det til 249 inkl. moms så snupper jeg fotom@nden.dk fluks... ;--)

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Et lille PS:  Tror i øvrigt du med en anden prissætning ville opnå større tilgang af private der er på udkig efter en sjov mailadresse... og så er det selvfølgelig essentielt at du holder udviklingen igang, og kommer med nye endelser jævnligt...

Tror jeg...

 

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad hvis man køber en mail, har den i et år og så afmelder den? :) Så vil den næste der køber mailen modtage ens forretningsmails, passwords, spam og hele svineriet.

Man kan nemlig ikke fortælle ALLE ens venner, forretningsforbindelser og steder man er "signed up" at man har fået ny mail. Det vil være ligesom at flytte ind i en andens hus og modtage hans breve - bare 10 gange værre.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Må sige at jeg ikke deler "FlyHighs" store skepsis. Ville aldrig selv bruge mailmandens ide til noget, men derfor kan det godt virke for andre. Den sidste grund "flyhigh" nævner, er for mig den væsentligste årsag til hvorfor jeg ikke vil bruge mailmanden.

Men at kalde ham en snydebuks for at udbyde denne idé er for mig helt uhyrlig. Hvis Karsten kan sælge alle de adresser til 1.000,- stykket tager jeg hatten af og ønsker tillykke. Det kræver self markedet kan bære det, men det vil tiden jo vise.

Påstanden om, at Karsten tager røven på folk giver jeg ligeså lidt for. Er det ikke bare godt købmandskab? Er det ikke det samme hostingfirmaerne gør eller Arla eller McDonalds eller den skide dyre restaurant? Det eneste jeg finder bare en smule kritisabelt er, at Mailmanden bruger egne virksomheder som referencer uden at skrive det. Det er sgu ikke ret jysk

Skepsis imod konceptet kan altid diskuteres og må sige jeg heller ikke selv tror på, at folk i længden vil betale 1000,- for sådan en mail. Men skal vi ikke slå fast at Karsten ikke snyder nogen som helst? Det ville da have været stupidt at tage 50,- for det!

Held og lykke med det
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er jeg heller ikke helt så grov som du får det til at lyde, men ja, jeg er skeptisk ;)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må ligesom de andre bakke op om at jeg aldrig ville købe mig til en adresse der på den måde lå på et domæne jeg absolut ingen kontrol havde over. Priserne synes jeg også er halv voldsomme, og jeg blev ret chokeret da jeg i sin tid så dem.

Samtidig vil jeg sige at jeg tror der er håb for idéen, men dog tror jeg at det er gennem opsøgende "offline" salg den er noget værd. Der findes masser af håndværkere og mindre virksomheder med e-mail adresser der ender på tele.dk, get2net.dk, cybercity.dk osv., og som intet aner om mulighederne for eget domænenavn i mail adressen, og her tror jeg bestemt der er potentiale for at overtale dem til i stedet at benytte f.eks. vvsm@nden.dk etc.

Jeg tror idéen virker afskræmmende for mange der kender en smule til området, men samtidig tror jeg bestemt at du har mulighed for at få en række velbetalende kunder så længde du får fat i de rigtige kunder - men du skal have gang i telefonen og det opsøgende salg tror jeg :) Jeg er overbevist om at din målgruppe ikke er de folk der tilfældigvis surfer forbi "nden.dk".
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)