Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med denne ide, som jeg finder rigtig god, og som måske kan give et godt afkast. Idag er der mange penge på at spille over internettet. Jeg har nu søgt rundt på internettet, for at se om min ide er brugt, og det ser det ikke ud til. Det jeg har brug for, er en jeg kan sidde sammen med så vi sammen kan finde ud af hvordan siden skal se ud. Der skal ligeledes være mulighed for at tilmelde sig som bruger, da det koster et vist beløb om måneden. Der ved jeg så ikke, om man bare kan gøre det, når brugerne skal betale penge, om man skal have tilladelse til det. Det lyder måske vildt, men som jeg kan se det, ville jeg i hvert fald være meget begejstret for denne måde at spille på

 

Problemet ligger dog i, at få selve hjemmesiden lavet. Det er rigtig dyrt, at få et firma til at lave den. Er der nogen, som har råd, eller muligvis kender billige måder at få lavet en hjemmeside på. Hvad med sådan noget som sponsor, eller folk som vil give penge til projektet, hvis de kan se, at det vil give et godt afkast? 

Ligeledes tænker jeg på, om der er andre firmaer, som kunne være interesseret i projektet, når det omhandler spil på nettet. Kender bare ikke rigtig nogen danske firmaer med de interesser, nogen forslag? Det bedste ville jo være, hvis nogen kunne finansiere det, men så skal de selvfølgelig også have fordel af det.

Jeg er virkelig opsat på at føre min ide ud i livet, og håber der er nogen herinde, som kan komme med forslagSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du må meget gerne kontakte mig på info@luxdesign.dk

Jeg kan eventuelt hjælpe dig med at udvikle projektet til en fornuftig pris.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, som kan forklare mig lidt bedre, hvordan det foregår? Hvis nu jeg får lavet siden, og den bliver lagt ud på nettet. Så vil folk så kunne tilmelde sig for et vist beløb om måneden. Kræver det ikke al muligt godkendelse for at have sådan en side, når der bliver spillet på den?

Og jeg tænker også på min egen sikkerhed. Når det er penge, der spilles om, og hvis der skulle ske noget uventet. En fejl i systemet, så nogle brugere tabte deres penge osv. Er det så mig, der står for at løse det, når jeg er den eneste ejer? Her tænker jeg registrering af bruger, og hvis beløbet går tabt. Har jeg nogen form for sikkerhed, når det udelukkende er mig der ejer siden, og jeg ikke har andre som er med i projektet?

Der er lige en del spørgsmål. Jeg kan vel heller ikke bare få lavet siden og ligge den ud på nettet. Eller det kan jeg vel godt, men der spilles jo om penge. Kræver det nogen ekstra ting, som man skal igennem?

Håber nogen er inde i det. Jeg vil nemlig gerne prøve at få min ide ud. Men er der ikke flere forskellige mennesker, som jeg skal snakke med. Her tænker jeg økonomi osv. Eller er det kun dem, der laver siden, jeg skal have kontakt med, og skal jeg så ellers selv stå for resten og administrere det?

Man kan jo heller ikke lade være med at tænke over ens sikkerhed, når der er penge med i spillet. Godtnok er det brugernes egne penge, som spilles med, så selvom jeg ejer siden, kan jeg vel ikke holdes ansvarlig for, hvor meget de enkelte brugere aftaler at spille om? Hvordan står jeg sådan sikkerhedsmæssigt? Er det bedre at have et firma med ind over det, som vil hjælpe med at finansiere det. Er jeg så mere sikker, da jeg har dem ved siden af. Så bliver det jo nok igen dyrere, og bliver umuligt at realisere. Håber I kan finde rundt i det, jeg har skrevet, og hjælpe med at besvare mine spørgsmål. Jeg vil rigtig gerne prøve, at starte det her op. Men jeg er også bange, da jeg står alene mand med det hele. Her tænker jeg som sagt på fejl, hvis folks penge bliver "væk". Når det handler om penge, kan man jo tit komme til at stå i lidt dårlige situationer, og jeg vil helst ikke ligepludselig blive anklaget for svindel osv. Men er det så muligt, at få firmaet der laver siden, til at stå for vedligeholdelsen, så jeg ikke alene ville blive hængt op på det, hvis der skulle ske fejl? Nå der er en del spørgsmål her, så nu håber jeg på svar fra jerSmile Er der forresten fagfolk, jeg kan skrive til, som er meget inde i det her?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener er, når man har fået det lovmæssige grundlag på plads, så man ikke i samme grad bliver erstatningspligtig hvis noget uforudset skulle gå galt. Jeg tænker på, hvis der lige pludselig er 20 eller 30 brugere som henvender sig, fordi deres penge er forsvundet i systemet. Det ville jeg jo ikke have mulighed for at tilbage betale.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra den smule du skriver føler jeg mig overbevist om at det ikke er tilladt i Danmark, flyt til England eller gå sammen med et eksisterende spilfirma.

Tror i øvrigt ikke det er nemt at få folk til at signe sig op mod betaling, men ved jo ikke helt hvad du har i tankerne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)