Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance webmaster ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi skal igang med en helt ny hjemmeside med start 1 januar 2009, den nuværende har været midlertidlig, søger vi en freelance webmaster som kunne have interesse i at vedligeholde denne.

Vi vil benytte et hjemmeside modul system fremover, så vi let kan opdatere hjemmesiden med nye produkter, nyheder, tilbud med mere.

Vores firma er producent og importør af møbler til erhverv og møbelforretninger, wellness møbler, designer møbler og interiør produkter.

Har du interesse i dette, må du meget gerne sende mig en email til co@m-o-design.dk, og jeg vil komme tilbage til dig med mere information.

Ha´ en forsat god dag.

Hilsen,

Claus Ovesen

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken funktion skal websitet have?

Har i nogle cms systemer i tanker?

Digital Communication | Integration

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail.

God weekend,

Andreas Lolk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Denne opgave vil jeg meget gerne byde ind på, da det lige er på dette område mine kernekompetencer ligger :-)

Du må meget gerne sende mig en email på peter@hztrading.dk med specifikationer af projektet, så skal jeg nok give dig et godt tilbud på løsning af opgaven og en tidshorisont der holder.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg vil også gerne byde  ind på opgaven. Du kan kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)