Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme betalingsmodul til flere sider?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænkte på: Hvis man opretter sig hos PBS og bruger deres betalingsmodul, kan det så kun bruges til én enkelt webshop, eller kan man bruge det samme betalingsmodul, til flere forskellige webshops?

Hvis den første mulighed er tilfældet, er der så andre betalingsmoduler der kan gøre det?


Tak på forhånd

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener det har været oppe og vende før.

Prøv at søg lidt på det.

Men så vidt jeg husker var konklusionen at som udgangspunkt skal man tilmelde sig PBS for hver ny webshop, medmindre det var i samme brance.

Men i et specifikt tilfælde, prøv at kontakt PBS og hør hvad de synes.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom din indløsningsaftale er "pr domæne" så vil jeg tro det samme gør sig gældende for deres betalingsmodul.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet har ganske rigtigt været diskuteret her på Amino før

Der var meget overbevisende indlæg fra Amino’er som havde talt med PBS og fået det ene svar. Og lige så overbevisende indlæg fra andre, som havde talt med PBS og fået det modsatte svar.

Så vi må konstatere, at svaret er: VED IKKE.

mvh. Bo Jensen

Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må kun bruge et merchantid (indløsningsaftale) til én Internetbutik.

Ellers kunne man jo snildt forestille sig, at nogen hurtigt lavede en betalingsløsning som 1.000 Internetbutikker kørte igennem til kun 250 i oprettelse og uden PBS oprettelse. ;-)

Desuden registreres din indløsningsaftale både med ipadresse og domæne, så alt  andet har ikke adgang til den.

Det står også på deres side:
"15. Jeg har flere forretninger. Kan jeg bruge den samme indløsningsaftale for de internationale betalingskort i alle mine forretninger?
Nej, en indløsningsaftale gælder én forretning."

Kilde: http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/spørgsmålogsvar#PCI-standard?mid=5E945C0B-7A4E-4636-B0B9-E8A9A9EE570C

/Snogard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)