Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg arbejder i en mellemstor virksomhed i vækst og er på udkig efter et avanceret CRM system, der kan håndtere mange oplysninger, arbejde sammen med excel og C5.

Har i kendskab til nogle avanceret systemer, evt. noget man kan tilkøbe i moduler eller lign.

Venlig hilsen

Danni Larsen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danni

Har i overvejet at få en specialudviklet løsning?

I så fald må du gerne smide mig en mail eller give et kald.

 

Mvh Peder

P.s. Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk og 40685707

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Logisten

Hvad har du mere konkret brug for i forhold til CRM?

Jaykay

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft CRM 4 + med integration til C5 er unden sammenligning den bedste løsningen på din udfordring. Det har vil rigtig god erfaring med.

Venlig hilsen
Henrik Ditlevsen
Microsoft CRM Konsulent

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder,

Vi har overvejet en specialudviklet løsning, men vil umiddelbart foretrække en løsning fra en udbyder hvor vi kan tilvælge moduller efter behov.

Specialudviklet løsninger er efter min erfaring meget omkostningsfuldt og har som regel mange uforudsete mangler.

VH. Danni

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jay,

Vi har brug for et kartotek hvor vi kan skrive bemærkninger om tidligere kundebesøg, hvilke specialaftaler der er indgået i forhold til behandling af produkter, fragt af produkter, særlig opbevaring. Samtidigt skal vi kunne se hvilke priser vi tidligere har afgivet til kunder, hvor store mængder vi har afhentet hos dem. Det kan også være en kunde vi har besøgt idag, som først ønsker at vi kontakter dem igen om et halvt år, så var det rart med nogle "klokker" der ringede og gjorde vores indkøber opmærksom på dette osv.

Samtidigt skal vi kunne ligge vores salgskontrakter ind så vores indkøber kan se hvad vi har at gøre med. Typisk vil der indgåes en salgskontrakt med et firma som vi afsætter eks. mændge 10tons til fastlåstt pris indenfor en periode. Vores indkøber skal derfor hele tiden kunne følge med i hvor meget der er tilbage på den kontrakt, hvis eks. den ene indkøber har købt 4tons i nordjylland, så er der kun 6tons tilbage.

samtidgt skal der veksle nogle kundedata mellem C5 og CRM systemerne. Det ville være rart at man kun skulle oprette en kunde en gang, f.eks. allerede når indkøber tegner nye emner ind i sit CRM system. Dvs. når kunden oprettes i CRM, så oprettes kunden også i C5. Samtidigt ville det være smart hvis en evt. afregning i C5 på en afhentning af 4tons ville blive tilføjet under kunden i CRM registeret.

Som tredje hjul kunne det godt tænkes at der skulle oprettes et produkt som analyserer fortjeneste på kunder. Et ABC-analyse program der kunne integreres.

Danni Larsen

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale vTiger CRM (Sugar CRM). Det er Open Source, og vel noget nær det bedste man kan finde :-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Logisten:

Hej Peder,

Vi har overvejet en specialudviklet løsning, men vil umiddelbart foretrække en løsning fra en udbyder hvor vi kan tilvælge moduller efter behov.

Specialudviklet løsninger er efter min erfaring meget omkostningsfuldt og har som regel mange uforudsete mangler.

VH. Danni

Hej Danni

Du har ret i at det efter al sandsynlighed vil blive en dyrer løsning og at hvis der ikke er lavet en tilpas omfattende behovsafdækning så vil der være uforudsete mangler.

Omvendt kan man så sige at hvis behovsafdækkelse har været tilstrækkelig, så ender i med et system som passer præcist på det behov i har samt at der er en hvis frihed i at løbende kunne lave små ændringer/udvidelser efterhånden som behovet ændre sig.

Så det ender ud i en overvejelse i retning af ; hvor meget kan der spares på et system som passer perfekt fremfor et system som er ok vs. hvor meget koster det ekstra at få en specialløsning.

Hvis i kan finde en eksisterende løsning som koster en mandtimes arbejde ekstra pr. måned fremfor hvad en specialløsning ville gøre så er der ikke nogen grund til at bruge de ekstra penge initielt. Hvis der istedet er tale om et eksisterende system som giver arbejdsrutiner som koster 1 mandtime eller 2 pr. dag mere end en specialløsning ville gøre så er det nok ved at være rentabelt at få specialudviklet systemet.

Mvh Peder

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Har du erfaring i at bruge vTiger i et dansk setup?

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg har selv tidligere installeret, og arbejdet med, vtiger CRM. Jeg kan se at der ikke er kommet en dansk oversættelse siden version 4 (er version 5 nu), men det er noget vi ret let kan finde ud af at få lavet (ergo jeg kan oversætte sprogfilerne uden problemer).

Hvis du er interesseret i et tilbud på din konkrete opgave må du meget gerne kontakte mig på peter@hztrading.dk.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)