Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pbs betalingservice - nemt ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at leje noget it udstyr ud, i forbindelse med at sende girokort ud så har jeg overvejet et brugt PBS betalingservice.

Når man læser deres matriale på deres hjemmeside ser det enkelt ud og nem at bruge.

Er her nogen der har noget erfaring med det ?

og om det kan betale sig hvis jeg har  20-30 kunder ?

 

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger PBS til at sende giro-kort ud for de magasiner vi har som kunder på Magenda. Det er ikke let at integrere, hvis du vil bygge dig et system fra bunden, men dokumentationen er gennemført og man får meget assistance.

Du kan evt. overveje et firma som PayEx - de er dyrere pr. faktura, men håndterer til gengæld alt fra første faktura til hele rykkerproceduren. De virker desuden meget fleksible og mit indtryk er, at de har flere integrationsmuligheder end PBS.

Slutteligt kan du overveje om det er smartere at sende fakturaer via e-mail og lade kunderne betale med Dankort/VISA via en betalingsgateway. Sidstnævnte er uden tvivl det letteste at håndtere. :)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at ringe til dem imorgen og høre hvad de har af muligheder og hvad det vil koste

QXL bruger det med at sende faktura ud via email og at man betaler dem online, det er ret smart.

Er det også PayEx som tilbyder dette ?

 

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)