Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er reglerne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Amino''er,

 

Jeg har fundet nogle piger som skal dele en masse flyers/visitkort ud i de kommende måneder....Men er der nogen der kender reglerne?

 

Jeg mener...Må man stille sig op hvor som helst og uddele dem, eller ??

Primært vil uddelingen foregå på de danske strande, i parker, haver, havnebade osv.....(Jeg sælger solcreme, aftersun, solarieprodukter & selvbrunere)

 

Håber i kan være behjælpelige med et svar - På forhånd tak

 

/Christian BlivBrun.dk

 

 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Jeg har ikke erfaring inden for feltet, men jeg er rimelig sikker på at du skal have tilladelse enten ved politiet eller ved kommunen.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Læs politivedtægten. Der står bl.a. følgende, som kan tolkes som "det må du vist godt" (men ikke på en anmasende måde): § 9. Opsætning eller ombæring af plakater eller udstilling, salg eller uddeling af skrifter eller billeder må ikke finde sted, når det er egnet til at forstyrre den offentlige orden, eller når plakaterne, skrifterne eller billederne er af anstødelig karakter.

 

Tilmeldt 11. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt perfekt - tak for hjælpen.

 

Anmasende...Nej nej, det nytter jo selvfølgelig ikke ;o)

 

Man kan vel risikere en "bøde" for oprydning, hvis disse flyers flyder på gader og stræder....Nogen der ved noget på dette område?

 

God Kr. Himmelfart !

 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved da fra mine somre på Bellevue og Charlottenlund strand at der er MANGE mennesker der går rundt og deler flyers ud. Kan specielt huske de bodypaintede piger  
Men jeg fik godt nok ikke lige spurgt om de havde fået tilladelse til det... Min fejl

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 11. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok....Jeg må se hvad der sker.

 

Bodypaint...Havde faktisk tænkt på det samme, men det er lige vovet nok til min forretning og de produkter jeg sælger.

 

Tak for dit besyv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kræver tilladelse og afhænger af stedet. Ved åen i Århus er det f.eks. én instans, mens det på Strøget er en anden. Men ring til det lokale politi eller kommune - de kan altid henvise til det rigtige sted. Men husk tilladelsen - den er meget nem at få og så undgår man ubehagelige overraskelser eller bøder :-) Vi har arbejdet en hel masse med sampling osv. og ved, at hvor der er store msk. mængder er der også ofte lidt politi, som kan være emsige - til tider :-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)