Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshop ejerne derude

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,



 



Nåå, men jeg har oprettet et nyt søgemaskine venligt niche-indeks som optager samtlige danske webshops, så her er en lille indbydelse til jer.



Kom forbi www.blueday.dk og tilmeld dit link gratis.



 



Mangler en passende kategori til din shop, skriver du det bare i bemærkningsfeltet, og jeg opretter den.



 



Har du nogen kommentarer eller andet, så sig endelig til



Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil lige kaste en hurtig kommentar.

Du bør nok overveje om du vil have alle de links i bunden til diverse chartsider/index mm, det virker ikke særlig seriøst. Nok især linket til "Danske sex links" får siden til at virke lidt lummer.

Held og lykke med projektet under alle omstændigheder.

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
>>netMedia,

 

Jeg kører en helt nøje linkstrategi med mine andre linkindex. At du så mener at der er useriøst at linke til relateret sider, som even ikøbet er mine egne forstår jeg ikke.

Den til danskesexlinks vil jeg give dig ret i, og den er også væk.

 

Hvis jeg havde prøvet at kører dette som et betalingsindeks, så ja der ville jeg da mere nøje udtænke antallet af udgående links, men det er komplet gratis og gevinsten for shopejere er faktisk stor, for 2 minutters tilmeldings arbejde.

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var helt klart også den med de danske sex links der faldt i øjnene, synes det er et fornuftigt valg at fjerne den.

Der er ved at være en milliard link sider, så derfor kan man efterhånden godt tillade sig at være en smule kræsen, for ikke at blive indekseret lidt uheldigt pga affiliate programmer, sponsorlinks mm

Held og lykke med projektet under alle omstændigheder.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

 

 

Jeg synes det er en rigtig pæn og overskuelig linksside, så nsturligvis er www.ballade.nu blevet tilmeldt

 

....men så et lille tillægspørgsmål: det ser ud som om at nogle af de danske specialtegn ikke bliver rigtigt læst ind i den beskrivende tekst ...når jeg nu bagefter klikker ind på beskrivelsen af min hjemmeside på jeres side???!

Martin
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej martin.
tak for det :)

Din tilmelding har en detalje side her: http://www.blueday.dk/link.asp?linkid=30 . Er det på denne du har problemer med specialtegn?

Det er ikke et problem jeg har hørt om før nu. Hvis der forsat er problemer, må du da meget gerne tage et screenshot og sende til mig, så jeg kan få rettet evt fejl.

 

venligst

Claus



Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

 

 

Tak for det hurtige svar ... jeg har sendt dig en e-mail, så vi kan diskutere den lille "skrift-detalje" (??) uden at kede de andre aminoer med det....

 

Til andre intersserede: Blueday er efter min opfattelse en på alle måder rigtig pæn linksamling - og kan anbefales

Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

 

Godt med nogle flere søgemaskiner :) - nu hvor Google ikke kan styre sine brugere...

 

Så er rip N roll of Scandinavia, www.ripNroll.dk med Europas billigste kondomer også tilmelt!

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tak for de gode tilmeldinger som er kommet idag!


Jeg vil da gerne forklare baggrunden for at lave dette indeks, så evt. tvivl hos nogle kan ryddes af vejen.


Efter selv at have designet danske webshops, har jeg stået i den situation hvor jeg har manglet gode danske steder til at opbygge god linkpopularitet nemt og gratis.
Der findes et par gode (søgemaskine venlige) indeks på det danske marked ja, men kvalitets backlinks kan man aldrig få nok af..


Jeg har så lavet et par indeks siden januar som har gået over alt forventning. Ligger godt i søgemaskinerne og jeg har over 30k sider indekseret i Google på nuværende tidspunkt og over 1200 besøgende dagligt, samlet på de første indeks. (93% af alt min trafik er fra søgemaskiner og linker ind til detaljesiderne).
I linksystemet har jeg brugt meget tid på at perfektionerer systemet til at være gennemført søgemaskine venligt, som kommer alle links til gode i systemet.
(Jeg ved godt der endnu er tiltag som MOD-rewrite mv. jeg kan gøre for at lave det endnu bedre, og det kommer :) )


Skal jeg nævne nogle af de fordele jeg ser ved at opskrive på blueday:
- Du får direkte og søgemaskinevenlige links fra minimum 3 forskellige sider fra blueday, hvilket samlet øger dine antal backlinks til din side, hvilket resulterer i en højere Google PageRank (går ca. en måned før linket er ordentligt registreret af søgemaskinerne), som igen gør at du vil komme højere op på dine egne søgninger på Google. (Se det som en positiv domino effekt)
- Det kan være direkte brugbart hvis din egen side ikke er specielt søgemaskine venlig og ikke ligger højt på dine ønskede søgninger. Her vil din detalje side på blueday komme til at ligge godt på de nøgleord og titel du vælger at benytte ved tilmeldingen. (Jeg kan dokumenterer mange eksempler hvis det ønskes)
- Du vil opnå direkte klik ind til din side fra surfende "brugere" som er på blueday. (Besøgstallet er stadig meget lavt, men stiger i takt med antal tilmeldte sider i systemet da der så vil være mere indhold for søgemaskinerne at finde)
- Det er gratis alternativ til de andre derude. Enten vil tilsvarende indeks have betaling eller kræver man benytter deres logo/link. (jeg tilbyder blot fordele hvis man linker tilbage)
- Jeg gennemgår alle tilmeldinger og sikre mig de overholder reglerne så der ikke kommer noget "slam" ind og ødelægger det for andre.


Ulemper ved at opskrive sig
- Ingen udover det tager 2 minutter af din tid


Hvad får jeg ud af det?
- Jeg har målrettet reklamer kørende på siderne, som jeg har prøvet ikke at gøre for overdrevet. Men de kroner som kommer ind får blandt andet dækket udgifter til domæne og marketing jeg benytter.
- Får fornøjelsen af at hjælpe andre. Via www.danskelinks.dk har jeg fået flere positive mails fra folk som har fået øget trafik og direkte salg pga. deres link i mit indeks. Det er da fedt!
- Jeg får endnu en ting på mine referencer. Er jobsøgende så ting som dette hjælper



Så tag imod tilbudet og vi bliver alle glade :)


Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)