Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden set mange hjemmesider blive kommenteret her - og har egentlig altid ment at det vil jeg ikke udsætte min egen side for, men efter nøje overvejelser, vil jeg gerne modtage lidt konstruktiv kritik af min hjemmeside......hvis I har tid og lyst;)

 

I kan finde den her www.kidletter.dk

 

Med venlig hilsen

// Martin

 

 

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg kan godt lide din side. Den fungerer som et fint visitkort og er god at henvise til, når du snakker med potentielle kunder.  Siden er simpel og hvid, hvilket egentlig er ok, fordi man så lægger mærke til dine tegninger.

Dog synes jeg, du bremser brugeren, når du sætter en tom forside ind, hvor man skal trykke for at komme til selve siden. Ligeledes når man skal se dine værker, hvor man aktivt skal trykke på "Afspil lysbilledshow". Jeg mener bare at du skal hoppe direkte til sagen.

Håber det kan bruges.

Mvh Morten.

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten - tak for dit svar, den "tomme" forside er taget op til overvejelse, og hvad angår  lysbilledshowet.......det bunder i min meget begrænsede viden om det tekniske.

Jeg har brugt iWeb med de muligheder og begrænsninger der er i det.

 

Endnu engang tak fordi du tog dig tid til at kigge.

 

//m

 

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fint med en start side - dog ville jeg foretrække at du gjorde sådan, at man blev sendt videre efter 3-5 sekunder (du behøves ikke skrive det - så længe linket stadigvæk er der). Du kan se hvordan på: http://grizzlyweb.com/webmaster/javascripts/redirection.asp

DOG tror jeg, at google har problemer med, at du har en tom forside. Som du kan se, hvis du søger på kidletter står der intet under dit link, og det tror jeg er fordi du hverken har nogen meta-tags eller har noget tekst på din forside. Jeg tror du skal kigge lidt på noget søgemaskineoptimering - du kan læse meget mere herom andre steder her på amino

.

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak . jeg er gået i gang med at lege med html - så en dag i nær fremtid bliver man guidet automatisk videre - har lige lidt problemer, men jeg nærmer mig;)

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

"less is more" , ja .. Men der er heller ingen grund til at gemme dig.

God side til det du vil have ud af den, men hvis jeg var dig, ville jeg bombe besøgeren med dit flotte arbejde inden side 4, hvor jeg måske allerede keder mig. Og så skal jeg ikke trykke for at se dit lysshow, vis mig det selvom jeg ikke beder om det.. Så kan det være du overbeviser mig(kunden). 

 

Vis dig frem er mit nøgleord. Det kan du sagtens stadig gøre mens du overholde din sides stilrene linjer.

 

Fra Dublin
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtig flot side.

Kontrasterne er fine, specielt den pink og sorte farver matcher hinaden fint - men det ved du jo nok godt Wink

Dog synes jeg at du enten skal uploade materiale til, eller helt fjerne 'rodekassen' under 'Showcase'. Det virker en kende uprofessionelt og siden fremstår uopdateret. Men det er i småtings sektionen. Men ellers synes jeg, den er rigtig god faktisk.

Fra Dublin
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtig flot side.

Kontrasterne er fine, specielt den pink og sorte farver matcher hinaden fint - men det ved du jo nok godt Wink

Dog synes jeg at du enten skal uploade materiale til, eller helt fjerne 'rodekassen' under 'Showcase'. Det virker en kende uprofessionelt og siden fremstår uopdateret. Men det er i småtings sektionen. Men ellers synes jeg, den er rigtig god faktisk.

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Første tanke når jeg åbner siden er "okey" så trykker og går vider, også giver det mening.

Nu siger du konstruktiv kreatik. (side 2 blikfanget bliver sendt direkte ned på billede i højre hjørne)

jeg syntes det stjæler opmærksomheden for hvad du laver, En ide, lad billede stå hen over teksten i 2 sek ca, og lad det så enten forsvinde eller glide ned i hjørnet, men i mindre format.

Nu hvor jeg selv har været sælger i reklame branchen, syntes jeg der mangler lidt "POW" Et billede som siger spar2, eller som stilfuldt følger hele vejen rundt.

Under showcase, syntes jeg det ville være cool hvis der var "Overskrift" og nogle små billeder under så man hurtig kunne danne sig en ide om hvor/hvad er intrasandt.

Kan godt se iden i lysbillede show, men det sender dig et "nyt sted hen" (ny browser), Jeg tror mere på KISS eksemplet, så man meget hurtigt kan danne sig en helt overblik over din side.

Jeg kan godt lide iden

:)=

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er en flot enkel side, som viser lidt om hvad, du kan. 

Problemet med den tomme forside kunne måske afhjælpes ved at tilføje en anelse af din grafik og nogle søgeord.

For nogle år siden benyttede jeg Adobes værktøj GoLive fordi jeg var ny i forhold til webdesign.  Jeg havde megen glæde af det.

Per Gaarde-Nissen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)