Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uening i den aftale pris, med eller uden moms.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja ingen klager for kunder, så det tager jeg ikke så tungt.

Desuden står momsen på slutsedlen kære ven.

Folk læser vel inden de skriver under.

Kommende Murermester
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil drive en seriøst virksomhed prøver man ikke at skjule sin pris jeg har lige vundet en sag til 2,5 mill i Gentofte der prøver jeg heller ikke at snyde kunden ved at sige at det bliver 2 mill   

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

forklar mig hvorfor du ikk oplyser momsen ?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen tillykke til dig.

Men nu ligger landet sådan at når jeg siger uden moms så jeg sikker på kunden ved det.

Og endnu engng så står momsen på slutsedlen.

Kommende Murermester
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror alle er enige. Da Kasper siger at der altid bliver sagt eks. moms når der forhandles. Så kan i godt lade min tråd være Wink

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin

er oplært efter min mester, overtog hans kundekreds da han stoppede, sådan kørte han og sådan lærte jeg det. skjuler intet for mine kunder.

Kommende Murermester
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja det skal vi nok

Og ja ved godt han siger eks. moms det er bare en dårlig måde at få det til at lyde billigere på

Men ja betal hellere de 2500kr.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle priser til private skal opgives incl. moms, mens det er kotyme at opgive priser excl. moms ved handel mellem virksomheder. Lige meget hvad, skal man dog være sikker på at modparten forstår hvad man snakker om. I vore tilbud angiver vi således altid pris med og uden moms, så ingen er i tvivl.

Ville nok lige tage en snak med mureren igen, mon ikke en tilfreds kunde betyder mere for ham end de 600 kr.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Kasper jeg ved at mange kunder lægger mærke til at for det lyder lidt som om man prøver at skjule det så et godt råd sig pris med moms Big Smile

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:

Alle priser til private skal opgives incl. moms, mens det er kotyme at opgive priser excl. moms ved handel mellem virksomheder. Lige meget hvad, skal man dog være sikker på at modparten forstår hvad man snakker om. I vore tilbud angiver vi således altid pris med og uden moms, så ingen er i tvivl.

Ville nok lige tage en snak med mureren igen, mon ikke en tilfreds kunde betyder mere for ham end de 600 kr.

Hej TM2Byg, findes det på skrift et sted at priser til private skal opgives incl. moms?

Jeg håber den glade kunde betyder mere for ham. Det vil vise sig i morgen :)

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)