Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit må man købe ny computer i sit firma?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forum

jeg købte i dec. 2005 en ny stationær Dell computer (ca. 5000,-) som desværre hele tiden gik i stykker og aldrig rigtigt har fungeret. Derfor tør jeg ikke arbejde på den da den er for ustabil.

Derefter købte jeg en bærbar IBM i oktober 2007 til ca. 11,500,- som nu er sat på hylden da den bare kører for langsomt til de nye programmer der er kommet på markedet og som jeg benytter.

I marts 2008 købte jeg en MacBook Pro til 10000,- da jeg som webudvikler er nødsaget til også at kunne teste mit arbejde i et Mac miljø. 

Nu trænger jeg til mere skærmplads og vil derfor gerne købe en ny Mac til ca. 21.000 - det kan godt vente, men modellen jeg skal købe fåes snart ikke mere med den skærm jeg skal bruge, idet den udskites med en "glossy" skærm som er ubrugelig for mig som grafiker snart.

Derfor -  "Må" jeg godt allerede nu købe ny computer - eller er den en regel om hvor tit man som selvstændig må gøre det? Jeg er 100% afhængig af min computer, og når de nye skærme kommer på den computer model jeg skal bruge, er det slut. Derfor vil jeg gerne allerede nu skifte til en ny computer, mens  modellen fåes med den skærm jeg ønsker.

Hvad er reglerne ? Mvh og tak - Anders

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe du rent faktisk kan retfærdiggøre det på en fornuftig måde (og der ikke foregår alt mulig spændende videresalg uden om skat og den slags) så er der ingen grænse for hvor mange computere du må have.

Mvh Peder

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)