Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag ved rejse ...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.. Håber i kan hjælpe!

Jeg er selvstændig webkonsulent på 7 år, og lever af det 100% som eneste indtægtskilde.

Jeg  er blevet tilbudt af min største kunde at deltage i deres årlige skitur til Norge (4 dage) for b.a. at bevare min gode relation til kunden, og høre om de nye opgaver i det nye år.

Turen betaler jeg selv - 2000,- og det er direkte til dem jeg betaler - og jeg kan derfor ikke få nogen reel kvitering for dette!

Så mit spørgsmål er: Kan jeg trække de 2000,- fra  - og hvad med forplejning på turen, kan jeg trække dette 100% fra.

Alt i alt vil jeg tro turen løber op i ca. 5000,-

På forhånd tak ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvis du kan dokumentere, at rejsen er en nødvendighed og 100% erhvervsmæssigt uden private islæt, vil

jeg mene ja.

Der er faldet mange domme og kendelser lige i forbindelse med denne problemstilling, og man ved

jo aldrig, hvad SKAT kan finde på.

Jeg ville prøve.

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak ;)

Det får jeg ikke nogen problemer med at kunne dokumentere - så det vil jeg gøre.. tak for svar..

Mens jeg har dig i "røret".. skal ud og se på ny taske til min computer og blyanter, papirer osv... Har fundet en der passer fint i størrelse osv. i Magasin til 2000,- ... Er det for dyrt for den slags - eller hvordan ser reglener ud inden for dette felt ?

Skal man vælge det billigeste eller er det ok at "flotte" sig lidt så man kan møde op til møder osv. og være præsentabel ?  Og er det ok at tasken købes i Magasin og ikke en en desideret computer taske forretning?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja...der er ingen problemer, sålænge den er til arbejdsbrug!

Om det så er en billig taske fra Bilka eller en dyr fra Magasin kan SKAT ikke blande sig i.

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tid Peter Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)