Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS-krav til internetforretning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at ansøge om en indløsningsaftale til Dankort hos PBS. Regler og betingelser har jeg set på hjemmesiden, men er i tvivl om, hvor meget der skal være oppe og køre før godkendelse (der er fx regler om indkøbskurven), og hvor meget man blot skriver under på bliver som PBS forlanger.

Hvis der ellers er erfaringer med hvordan man lettest kommer igennem med sin godkendelse hos PBS, modtages de meget gerne.

 

Med venlig hilsen

 

 

 

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Min erfaring er, at det kommer an på hvem det er der bedømmer siden, nogen af dem fra PBS er meget stride, og andre er ikke så slemme. så det kommer helt an på hvem sit bord du havner på hos dem.

 

Men summasummarum, vil jeg råde dig til at have alt klar på siden inden, da det kan komme til at tage meget lang tid hvis den dumper et par gange, og så bliver de rigtig grundig med gennemgangen af siden.

 

Den tid du bruger på at få siden i orden kan du hurtigt spare i den anden ende.

 

Mvh

Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Der er mange "smådesignting" som skal være i orden. Bl.a skal valuta formuleres som "DKK" og ikke bare "kr". Derudover synligt betalingslogo for dankort mv. osv. osv.

 

Du kan evt. lufte en testudgave her på Amino. Så kan jeg kigge den igennem.

 

Mvh.

 

Kim F.

 

Brøndsholm


 

Selected Media - Online Marketing bureau 

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ansøgt PBS om betalingsaftale til min shop, men har endnu ikke hørt fra dem.

Jeg er dog usikker på om min shop er bygget ordentligt op til det.

Er der en som vil se shoppen efter i sømmene??

Hilsen Mousel

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene. Jeg vil tage imod tilbudet og lægge et link, når min programmør har fået gjort sin del af arbejdet.

 

Med venlig hilsen

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mousel,

 

Ikke kigget efter sømmene, men faldt da lige over et par ting som de kigger efter:


  1. Dankort logo mangler, men lidt svært at sætte på når hvis de allerede er oppe og køre.

  2. Telefon nummer mangler. Dette går de meget op i.


Men ring til dem, det speeder altid indgåelsen af aftalen op.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Dette var det svar vi fik fra PBS da vi søgte og det vi manglede på www.miniaturehuset.dk.. ( Skal lige sige at vi har fået indløsningsaftalen selvom at vi manglede kort anvisningen )

 

*  Forretningens navn, adresse, CVR-nummer og kontakt information ( telefon nr. og/eller e-mail).
*  Beskrivelse af de ydelser der kan erhverves, inklusiv pris og valutaangivelse (dkk).
*  At kortholder kan betale med kort, herunder hvilke korttyper der modtages.
*  Varemærker for de kort der modtages. (Visa kortlogo bruges IKKE ved rene Dankort indløsningsaftaler.)
*  Handelsbetingelser, der indeholder beskrivelse af leveringsbetingelser/-dato og fortrydelsesret.
* Transaktionsgebyret må ikke overstige de af PBS fastsatte gebyrer.
* Transaktionsvalutaen skal ifølge aftalen benævnes DKK
* Domainregistreringen skal ændres så det er Miniaturehuset der står som registrant.

 

Håber dette er en hjælp..

 

Mange hilsner:/Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)