Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til opstart af lille webshop.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

 

Jeg har længe gået med tanken om at åbne min egen lille webshop- fritids hygge.

Men har slet ikke styr på alt det praktiske , og synes ellers jeg har læst en del på nettet.

Hvor er det bedst at oprette sin egen webshop?

Jeg har kigget på QXL hjemmeside og faldt over et tilbud der lød få din egen butik på nettet spar 4500 - pris 495. Jeg er i kontakt med en ven/grafiker som gerne vil lave siden i mit design.

hvor er det billigst ?

hvad skal jeg holde øje med?

Hvilke udgifter/pris om måneden?

 

Mvh Julie

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Nu ved jeg ikke lige hvor skarp du er til det med Webshops og i det hele taget kodning. Men jeg tror at det du umiddelbart søger er et CMS system, som du selv kan holde kørende ved at styre det uden de store kendskaber til diverse kodninger. En umiddelbart pris på et CMS system vil ligge på omkring 2000 - 6500 kr.

Jeg tror helt sikkert at du kan finde nogle her på amino som kan lave det for dig til måske en billigere pris. Men det er vigtigt du også kommer med nogle specifikationer om hvad den skal indeholde og hvor meget der egentlig lige skal laves.

Held og lykke med det :)

Med venlig hilsen

Martin Værum

Fra københavn
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin ,

 

Tak for dit svar.

Jeg har overhoved ingen erfaring med sådan noget, men hende grafikeren har lovet at hjælpe med at sætte det op og lære mig hvordan og hvorledes.  Der skal være mange kategorier delt i køn og størrelse.

Jeg har altså ingen idé om hvor jeg skal købe webshoppen , men mit start budget er lavt.

Hvor mange udgifter skal man regne med om måneden for at have webshoppen kørerne, det koster noget at have betalings gateway - hvad er der ellers?

Min webshop blir med tøj kommission (brugt lækkert tøj) samt lidt lækkert brugskunst.

Hvordan er moms/skat ved sådan noget kommission? det jo brugte ting.

Mvh Julie

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalings gateway, PBS aftale og domænenavn plus webdomæne. 

Evt. lidt reklamer rundt omkring, skal du i hvert fald regne med (:

 

 

 

Mvh Løsningnu.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger lidt herinde vil du finde masser af tråde, der handler om valg af webshop. Der findes forskellige standardløsninger, bl.a. Dandomain og Scannet. Jeg har selv en Scannet shop, som jeg er glad for. Scannet shoppen koster ca. 300 kr/md + moms.

Hvis dit ambitionsniveau er 'fritid/hygge', vil jeg absolut anbefale en standardløsning, det kan du fint klare dig med.

De fleste standardløsninger kan du prøve gratis i en kortere periode. Prøv det, og find ud af, hvilken løsning, du har det bedst med at arbejde i.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra københavn
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mrsmiranda.

Du har brug for hjælp til alt det praktiske og det er der ikke noget at sige til.

Jeg kan hjælpe dig igang med en stabil webshop, hvor du ikke selv har alle de praktiske problemer. Det betyder at du kan gøre det du er god til og jeg tager mig af resten.

Mere information finder du på www.1-holmes.dk

Med venlig hilsen

//Holmes

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser umiddelbart ud til alene at være en software-pakke (dvs. bare et program). Det hjælper dig ikke meget, hvis du selv skal til at sørge for server, sikkerhed med kortbetaling osv. 

Jeg mener stadig, at du får det bedste resultat ved at se på nogle af standardløsningerne. 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra københavn
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

okay , det var rart at vide.

Hvor finder jeg sådan en komplet løsning?

Jeg kender en som kan lidt med grafik som vil hjælpe med at få shoppen til at se fin ud, men manger et sted at lave den.

- Men til en billig penge.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)