Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad virker bedst – banner, e-mail, avisannonce, mund-til-mund ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 Har det sidste år fået oparbejdet en god annonce side i Grønland der hedder Opslagstavlen.gl. Nu står jeg og skal i gang med en tilsvarende side i Danmark, der hedder Salgstavlen.dk.

I denne forbindelse er jeg gået i gang med markedsføringen og er stødt på et firma der hedder www.k2m.dk. Kan se at der muligvis kører nogle sager i mod dem, og man nok skal holde sig fra dem – godt at man her på Amino kan få denne viden.


Med hvad virker bedst – banner, e-mail udsending, avisannonce, mund-til-mund etc., når man skal starte ud og markedsføre et helt nyt site?


Med venlig hilsen

Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
> Med hvad virker bedst – banner, e-mail udsending, avisannonce, mund-til-mund etc., når man skal starte ud og markedsføre et helt nyt site?

Ingen tvivl om mund til mund metoden er noget af det stærkeste der findes...

Personligt mener jeg jo at online reklame kan klare det meste... Men så snakker man også markedsføring i søgemaskiner ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad virker  bedst? Det kommer an på din målgruppe. Alder, køn, geografi, etc. Når du ved det kigger du på dit budget og finder ud hvad du har råd til. Da TV har den højeste penetration i markedet (alle har et og ser på det) er det den hurtigste måde at få awareness og trafik, men det koster en del (kan fås billigt i ny og næ ). Når det er et website og med de sparsomme oplysninger, vil jeg anbefale et mix af national outdoor (billboards, stillads ie.) med en god gang målrettede onlinekampagner. Håber det hjalp.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)