Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på Portal

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Intervare har brugt de seneste år på at skaffe en masse kunder igennem Sjællands kommuner. Det er især folk, der før fik hjemmehjælpen til at handle deres ting, der nu får deres vare bragt til døren. De har fået en kæmpe omsætning på denne måde og har fået en slags minimonopol hos de ældre borgere. Der har været flere konkurrenter, men de kan ikke følge med Intervare, som har fået bygget et smart lagersystem op. Så vidt jeg ved har det også kostet en del moneter hos diverse investorer at få møllen til at køre.

 På deres hjemmeside skriver de, at de vil nu igen vil rette fokus på andre kunder som surfer rundt på nettet.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian.

 

Jeg synes også, at du skal overveje Tommys ide.

Det har jeg selv gjort med e-callcenterforum.com, hvor jeg gerne vil skrive artikler om, hvordan virksomheder kan udnytte online dialog til øge salg og reducere serviceomkostninger.

 

Meningen er, at jeg får lov til at udbrede mine ideer og tanker om nye dialog koncepter via Internettet samt at andre kan komme med deres besyv også.

 

Besøgende, som har lyst, kan oprette sig som brugere og selv skrive om deres ideer om, hvordan online dialog kan bruges til at øge salg og reducere serviceomkostninger.

 

Google adsense er integreret, så man skal bare indsætte sit Google Adsense ID, og klikke af, hvor man gerne vil have vist annoncerne, så klarer systemet resten.

Brugerne kan også indtaste deres Google adsense id, hvorefter de får annonce kroner på de artikler, som de har skrevet.

 

Ingen tvivl du skal da helt klart skrive om marketing og reklame.

 

God fornøjelse

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)