Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverplads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg har en grafisk virksomhed, hvor jeg ofte bruger freelancere. Jeg har derfor brug for serverplads, hvor folk rundt omkring i byen kan lægge deres opgaver, når de er løst.

Nogen der kender en god løsning til dette?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja (er det navnet?)

Jeg har lavet en del kunder som bruger vores servere til netop det. Skriv mig en mail på mmc@mc-solutions.dk og skriv lidt om hvor meget det drejer sig om, hvor store filer, hvor tit og ikke mindst hvor tit bliver det sendt/hentet. Så skal jeg prøve og regne på det til dig :)

 

Dbh

Mikkel Christensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Katjat:

Hejsa, 

Jeg har en grafisk virksomhed, hvor jeg ofte bruger freelancere. Jeg har derfor brug for serverplads, hvor folk rundt omkring i byen kan lægge deres opgaver, når de er løst.

Nogen der kender en god løsning til dette?

Ja, jeg har en knald hamrende god løsning til dette. Du kan ovenikøbet få en gratis test de første 30 dage. Systemet hedder www.MaxiHD.com og er optimeret og faktisk bygget til den grafiske branche. Det fungere sådan at når du fx aflevere en opgave til en freelancer, så går du ind og opretter et "modtag-fil" link, hvor de nemt kan uploade filerne. Du kan faktisk nemt oprette dig på www.maxihd.com ellers er du meget velkommen til at skrive direkte til mig på jh@maxihd.com

De bedste hilsner fra Jannik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Ja, jeg har en knald hamrende god løsning til dette. Du kan ovenikøbet få en gratis test de første 30 dage. Systemet hedder www.MaxiHD.com og er optimeret og faktisk bygget til den grafiske branche. Det fungere sådan at når du fx aflevere en opgave til en freelancer, så går du ind og opretter et "modtag-fil" link, hvor de nemt kan uploade filerne. Du kan faktisk nemt oprette dig på www.maxihd.com ellers er du meget velkommen til at skrive direkte til mig på jh@maxihd.com

De bedste hilsner fra Jannik

Iøvrigt har MaxiHD.com ubegrænset trafik forbrug, så du skal ikke tænke på hvor meget du bruger det, eller hvor mange medarbejder du har inhouse - blot hvor stort et midlertidigt fil-lager du skal bruge ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan sende os en mail med dine behov så kan vi se på det, desuden har vi selv en designafdeling som bruger noget egetudvikling software til at vise og dele data.. Vi kalder det Mediahosting og er et simpelt online foldersystem, hvor du nemt kan styre brugere + rettigheder til samme, + oprette foldere. Desuden uden at dine freelancere (eller dig for den sags skyld) skal installere noget på deres computere.

Du kan få en demo på det fra os, vi har naturligvis også den gængse hosting, eksempel, Hosted Disk igennem SMB eller AFP til MAC.. Men måske Mediahosting kunne være nyttigt for dig.

Send mig en mail på steen@danskhosting.dk hvis vi skal se på det.

DBH

Steen Lautrup

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Katjat:

Hejsa,

 

Jeg har en grafisk virksomhed, hvor jeg ofte bruger freelancere. Jeg har derfor brug for serverplads, hvor folk rundt omkring i byen kan lægge deres opgaver, når de er løst.

Nogen der kender en god løsning til dette?

En søgning på google foreslår ftphotel.dk -Som jeg selv har gode efaringer med

/Hus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)