Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medhjælper søges til indtaling

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et koncept hvor at man kan få skræddersyet nogle instruktionsvideoer inden for forskellige områder. Det har dog vist sig at jeg ikke selv har talent for indtalingen af disse instruktionsvideoer, dog kan jeg lave manuskripterne som du så skal indtale.

Det er ikke ligefrem et revolutionerende unik banebrydende superkoncept og det er udelukkende ment som en FRITIDSBESKÆFTIGELSE. Det kræver hårdt arbejde og vedholdenhed, man skal producere noget og kunne overholde deadlines. Her skal der tjenes penge på den gammeldags måde, man skal arbejde for dem. Du skal ha et godt kendskab til officepakken og til computer generelt.

Tilgengæld vil der være en pæn overskudsgrad på færdige produkter (Hvis de kan sælgesBig Smile) og derfor mulighed for at tjene lidt ekstra uden at skulle sidde i kassen i Føtex i weekenden. Det er meget vigtigt at du er stabil, kan overholde deadlines og ikke springer fra midt i et projekt..

Du skal helst være bosiddende i Københavnsområdet og gerne omkring min egen alder (30) dog intet krav.

jeg kan kontaktes på MSN på denne e-mail: dollarbill1000@hotmail.com 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)